پست اینستاگرامی مارسلو برای بازیکنی که پایش را شکست

پست اینستاگرامی مارسلو برای بازیکنی که پایش را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو ویرا در بازی تیم فلومیننزه برزیل مقابل تیم آرژانتینیوس جونیورز به طور ناخواسته مرتکب یک خطای بسیار خشن شد و پای بازیکن حریف را خم کرد و شکست.

به گزارش فوتبالی، مارسلو پس از این اتفاق یک پست اینستاگرامی منتشر کرد. بازیکنی که در برخورد با مارسلو دچار آسیب دیدگی شد، لوچیانو سانچز بود. این بازیکن در حال حاضر 29 سال سن دارد و اهل کشور آرژانتین است و پست تخصصی او، پست مدافع وسط است.

مارسلو در پیام خود برای این بازیکن نوشت:" امروز مجبور شدم لحظه های بسیار دشواری را درون زمین تجربه کنم. من به طور ناخواسته ای یکی از بازیکنان را مصدوم کردم. برای تو بهبود یافتن به بهترین شکل ممکن را آرزو می کنم. تمام قدرت دنیا همراه تو باشد لوچیانو سانچز."

این بازی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام باشگاه های آمریکای جنوبی برگزار می شد و فلومیننزه برزیل و تیم آرژانتینیوس جونیورز آرژانتین به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

خطای مارسلو در دقیقه 56 بازی اتفاق افتاد و داور با کارت قرمز خود مارسلو را از زمین مسابقه اخراج کرد و مارسلو هم با چشمانی اشک بار به بیرون از زمین بازی رفت.

1470