یک استادیوم در برزیل به نام ستاره سابق رئال مادرید شد

یک استادیوم در برزیل به نام ستاره سابق رئال مادرید شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه فلومیننزه برزیل تصمیم دارد به افتخار حضور مارسلو، ستاره برزیلی دنیای فوتبال در این تیم، نام ورزشگاه آکادمی خود را به نام این ستاره سرشناس دنیای فوتبال تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی، در نسل طلایی رئال مادرید که توانست سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد، بازیکنان باکیفیت و فوق‌العاده زیادی حضور داشتند. یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان آن نسل، مارسلوی برزیلی بود. دفاع چپ برزیلی کهکشانی‌ها که در کنار کریستیانو رونالدو، سمت چپ رئال مادرید را تبدیل به کابوس برای همه تیم‌های اروپایی تبدیل کرده بود.

او با پیراهن رئال مادرید به همه افتخارات ممکن دست پیدا کرد و در پایان، در سال 2022 و پس از بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان کاپیتان رئال مادرید، از این تیم جدا شد و به فلومیننزه برزیل پیوست. این ستاره برزیلی در سال 2006 مسیر معکوس را تجربه کرده بود. او در آن سال به عنوان یکی از ستاره‌های بااستعداد فوتبال برزیل به صورت مستقیم از فلومیننزه به رئال مادرید پیوست و در همین باشگاه تبدیل به اسطوره شد.

مارسلو پس از بازگشت به فلومیننزه هم نشان داد هنوز کیفیت بالایی دارد. او توانست به همراه این تیم برزیلی فاتح کوپا لیبرتادورس شود و در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کرد.

حالا باشگاه فلومیننزه اعلام کرده است که به افتخار حضور مارسلو، نام ورزشگاه آکادمی این باشگاه به نام مارسلو تغییر پیدا کرد. نام سابق این استادیوم واله داس لارنخیراس بود. مارسلو یکی از بازیکنان پرورش‌یافته در آکادمی فلومیننزه است.

1428