مقصد بعدی کاپیتان رئال مادرید مشخص شد

مقصد بعدی کاپیتان رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو در تابستان بعدی از رئال مادرید خواهد رفت آن هم در حالی که شانزده سال در باشگاه سفیدپوش بوده است.

به گزارش فوتبالی، این دفاع چپ پیشنهادهایی برای ماندن در فوتبال اروپا داشته است اما نشریه آرژانتینی "اوله" گزارش داده که این مدافع تصمیم گرفته که به فلومیننزه در لیگ برزیل برگردد یعنی همان باشگاهی که در سال 2006 و در سن 18 سالگی در آن جا حضور داشت و از آن به رئال مادرید آمد.

مارسلو با این تفکر به برزیل می گردد که بتواند نقش مهمی داشته باشد و حتی بتواند با درخشش در لیگ برزیل شانس حضور در لیست تیم ملی کشورش در جام جهانی را به دست بیاورد. این مدافع حس می کند که اگر بتواند ماه های خوبی در فلومیننزه داشته باشد، شانس حضور در قطر را خواهد داشت.

در فصل های اخیر نقش مارسلو در رئال مادرید به شکل قابل توجهی کمرنگ شده است. این دفاع چپ از یکی از بازیکنان کلیدی تیم به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است. مارسلو فصل قبل فقط 19 بازی و 1339 دقیقه در رئال مادرید داشت در حالی که در فصل جاری فقط پنج بازی و 140 دقیقه داشته است. مارسلو مجموعا در پانزده سال حضور در رئال مادرید 533 بازی داشته که 38 گل زده و 101 پاس گل داده است. وی در حال حاضر کاپیتان اصلی رئال مادرید محسوب می شود هر چند که اغلب نیمکت نشین است.

4125