جزئیات جدیدی از قرارداد دلیخت و یوونتوس فاش شد/ بارسلونا مترصد فرصت مناسب!

جزئیات جدیدی از قرارداد دلیخت و یوونتوس فاش شد/ بارسلونا مترصد فرصت مناسب!

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال مدافع جوان و هلندی بیانکونری به جمع شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ شنیده شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه‌ی ایتالیایی کالچو مرکاتو، بند فسخ قرارداد ماتیاس دلیخت، مدافع تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه یوونتوس با این تیم ایتالیایی مبلغی در حدود یکصد و بیست میلیون یورو برآورد شده است که رقم مبلغ این بند فسخ در فصل تابستان آینده به عددی معادل با یکصد و چهل میلیون یورو خواهد رسید؛ اما با توجه به هزینه های زیاد و مشکلات مالی بانوی پیر فوتبال ایتالیا، مدیریت این باشگاه تورینی خواهان فروش بازیکن ملی پوش هلندی تیم خود است.

ماتیاس دلیخت در یوونتوس مبلغی معادل با هشت میلیون یورو دستمزد خالص دریافت می کند و مبلغ چهار میلیون یورو هم به عنوان پاداش گلزنی دارد که همین موضوعات، باعث می شوند که این مدافع جوان و خوش آتیه جزو بازیکنان گران قیمت اروپا به حساب بیاید.

مسئولان باشگاه بارسلونا به ماتیاس دلیخت علاقه‌ی زیادی دارند و اکنون همه چیز را درباره‌ی قرارداد این بازیکن هلندی با بیانکونری می‌ دانند.

مبلغ دستمزد ماتیاس دلیخت بسیار زیاد است و شاید این بازیکن راضی شود که دستمزد خود را برای انتقال به جمع آبی اناری ها کاهش دهد؛ چیزی که یکی از مباحث روز داخل باشگاه کاتالانی محسوب می‌ شود.

علاوه بر بارسلونا، چند تیم دیگر هم به این بازیکن جوان هلندی علاقه مند هستند. یوونتوس این بازیکن را با مبلغ هفتاد و پنج میلیون یورو از آژاکس آمستردام هلند خریداری کرد که مبلغ سی و پنج میلیون یوروی آن باید در فصل تابستان پیش رو پرداخت شود. بر همین اساس، مدیریت بیانکونری می خواهد با فروش خوب ماتیاس دلیخت جوان، مقداری از مبلغ هفتاد و پنج میلیون یورویی که بابت خرید او هزینه کرده است را نیز بازیابی کند.

9404