رقابت بایرن‌مونیخ و چلسی برای جذب مدافع هلندی یوونتوس

رقابت بایرن‌مونیخ و چلسی برای جذب مدافع هلندی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ممکن است ماتیاس دی لیخت، مدافع ملی پوش هلندی بیانکونری در فصل تابستان پیش رو از تیم نخست شهر تورین جدا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی ایتالیایی لاریپابلیکا، اگر باشگاه مدیریت باشگاه یوونتوس ایتالیا تصمیم بگیرد که ماتیاس دی لیخت، مدافع میانی جوان خود و بازیکن تیم ملی فوتبال هلند را در فصل تابستان و پنجره‌ی نقل و انتقالات آن زمان به فروش برساند، از تیم هایی همانند بایرن مونیخ آلمان و چلسی انگلستان به عنوان علاقمندان و خریداران مدافع بیست و دو ساله‌ی هلندی نام برده شده است.

طبق گزارش نشریه‌ی ایتالیایی لاریپابلیکا، مدیریت باشگاه یوونتوس تورین تمایل دارد ماتیاس دی لیخت، مدافع بیست و دو ساله‌ی هلندی خود را در پنجره‌ی تابستانی پیش رو و بازار نقل و انتقالات آن زمان به فروش برساند. این انتقال با توجه به مبلغ در حدود شصت تا هشتاد میلیون یورویی خود، فرصت مالی خوبی برای مدیریت یوونتوس خواهد بود. بنا به گزارش همین رسانه‌ی ایتالیایی، تیم های بایرن مونیخ آلمان و چلسی انگلستان از باشگاه هایی هستند که انتقال ماتیاس دی لیخت برای آن ها سودمند خواهد بود.

در بایرن مونیخ برنامه‌ی تمدید قرارداد نیکلاس زوله ادامه دارد و در چلسی نیز که به طور مشخص، آنتونیو رودیگر این باشگاه لندنی را ترک خواهد کرد. بر همین اساس، به نظر می رسد که دو تیم در جستجوی راه حل جایگزین برای از دست دادن مهره های دفاعی خود هستند.

چند روز گذشته بود که رسانه اروپایی خصوصا نشریات اسپانیایی از علاقمندی مسئولان باشگاه بارسلونا برای انجام مذاکرات و به خدمت گرفتن ماتیاس دی لیخت، مدافع ملی پوش و جوان هلندی یوونتوسی ها خبرهایی را منتشر کرده بودند و حتی مینو رایولا، مدیر برنامه ها و ایجنت این بازیکن سابق آژاکس آمستردام نیز صحبت هایی را در این ارتباط با خبرنگاران رسانه ها مطرح کرده بود.

9404