اگر مدافع یوونتوس به بارسلونا بیاید چه شکلی می‌شود؟ (عکس)

اگر مدافع یوونتوس به بارسلونا بیاید چه شکلی می‌شود؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، یکی از گزینه هایی است که مد نظر بارسلونا قرار دارد و ممکن است که در تابستان آینده، سران بارسلونا اقدام به جذب او کنند و این مدافع هلندی را وارد باشگاه خود کنند. د لیخت مدافعی بود که از آژاکس به یوونتوس رفت و کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر باشگاه یوونتوس هم از این انتقال به شدت حمایت کرده بود و خواستار رخ دادن آن بود و در نهایت د لیخت از فوتبال هلند به لیگ ایتالیا آمد.

به گزارش فوتبالی، اما اکنون حرف و حدیث هایی وجود دارد که بارسلونا می‌خواهد این مدافع را در تابستان آینده جذب کند چرا که سران بارسلونا به دنبال جذب مدافع هستند و از عملکرد حال حاضر مدافعان خود رضایت ندارند. بازیکنانی مثل لنگله و اومتیتی از نظر هواداران بارسلونا تنها باعث ایجاد مشکل برای بارسلونا می‌شوند و خط دفاعی این تیم هم باید تقویت شود.

به نظر می‌رسد که دی لیخت گزینه مناسبی باشد و باید دید که چه اتفاقاتی در این رابطه رخ خواهد داد. در این طرح می‌بینیم که اگر ماتیس دی لیخت لباس بارسلونا را بر تن کند چه شکلی خواهد شد. از او به عنوان یکی از آینده دار ترین مدافعان نام برده می شود.

1470