واکنش اهالی فوتبال ایتالیا به تمدید قرارداد 'پیرلوی دوم' با یوونتوس

واکنش اهالی فوتبال ایتالیا به تمدید قرارداد 'پیرلوی دوم' با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - "در ایتالیای امروز به سختی به جوانان اعتماد می‌شود. این شیوه اشتباه نباید همیشگی و مرسوم شود؛ باید در خصوص پرورش و اعتماد به نسل جدید، باور بیشتری را در خود بپرورانیم. مثلا همین نیکولو فجولی در یوونتوس را نگاه کنید؛ او یک استعداد بالقوه است که به وضوح می‌تواند در آینده تبدیل به یکی از بزرگان فوتبال ایتالیا شود. اعطای فرصت و جسارتِ دادنِ نقش‌های بزرگ به بازیکنان جوان البته نه فقط به مربیان که به ذهنیت باشگاه‌ها نیز مربوط است و جا دارد که آن‌ها نیز همان طور که پیش‌تر در باشگاه‌هایی مثل اودینزه و آتالانتا دیده‌ایم، از این رویکرد استفاده کنند."

به گزارش فوتبالی، صحبت‌های بالا بخشی از مصاحبه Alessandro Calori در رابطه با نیکولو فجولی، هافبک جوان و پدیده با استعداد و ایتالیایی یوونتوسی‌ها بود که در میان هواداران به 'پیرلوی دوم' شهرت پیدا کرده است. به دنبال خبر تمدید قرارداد نیکولو فجولی با یوونتوس، بزرگان فوتبال و اهالی رسانه در این کشور درباره این ستاره جوان و آینده‌دار بانوی پیر صحبت کرده‌اند.

Massimo Pavan:

"تمدید قرارداد نیکولو فجولی نقطه عطف مهمی در مواجهه ماسیمیلیانو الگری و باشگاه یوونتوس با این بازیکن آینده‌دار است. فرصت تور آمریکا به فجولی با پاسخ‌های دلگرم‌کننده‌ای از سوی این بازیکن همراه بود و حالا او در آستانه شروع فصل جدید این بخت را خواهد داشت تا در کنار مک‌کنی، لوکاتلی و زکریا در خط میانی یوونتوس قرار بگیرد و درخشش خود را آغاز کند."

Andrea D’Amico:

"سال گذشته، فصل مهمی در دوران بازی فجولی بود؛ او در کرمونه‌زه به وضوح رشد کرد؛ نمایش‌های او در دیدارهای تدارکاتی یوونتوس در هفته‌های اخیر این را به خوبی اثبات کرد. قبول دارم که عملکرد درخشان برای کرمونه‌زه یک چیز است و درخشش در یوونتوس یک چیز دیگر؛ در تورین علاوه بر ویژگی‌های فیزیکی و فنی، باید شخصیت و دی‌ان‌ای یوونتوسی نیز در وجودت باشد؛ فاکتوری که او به دلیل رشد در بطن این خانواده به خوبی از آن آگاه است. من نمایشِ نیکولو را در بازی مقابل رئال مادرید و بازی دوستانه ویلار پروزا خیلی خوب دیدم؛ او این روند را باید هفته به هفته ارتقا دهد و در پایان فصل عملکردش مورد ارزیابی قرار بگیرد. تمدید قرارداد او به معنای وجود یک اعتماد متقابل و بیان‌گر اعتماد باشگاه به محصولاتی است که با یک برنامه‌ریزی سیستماتیک درون خود پرورش می‌دهد."

Mauro Maffezzoni:

"آینده فجولی در یوونتوس را امیدوار کننده می‌بینم؛ او دوره شاگردی‌ و آزمون و خطایش را خوب پس داده و با این که یکی دو سال پیش نیز پتانسیل‌های بازی برای تیم اصلی را از خود نشان می‌داد، اما با درخشش در کرمونزه و تیم رده سنی زیر بیست و سه ساله‌های یوونتوس در سری C کاملا آماده شکوفایی و بهره‌برداری است. مصدومیت پل پوگبا اتفاقا فضای بیشتری برای او باز خواهد کرد و اگر آن طور که شنیده می‌شود بتواند در نخستین بازی یوونتوس مقابل ساسولو به میدان برود، شاهد بروز توانمندی‌ها و استعدادهای او نیز خواهیم بود."

9404