بارسلونا مقصد جدید مهاجم منچستریونایتد

بارسلونا مقصد جدید مهاجم منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای منچستریونایتد خواهان پیوستن به بارسلونا است. 

به گزارش فوتبالی، پس از خداحافظی سرخیو آگوئرو از بارسلونا و دنیای فوتبال، حالا بارسلونا قدرت مالی بیشتری برای خرید یک مهاجم جایگزین در نقل و انتقالات ژانویه دارد. ژاوی هرناندز سرمربی آبی اناری‌ها در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که آن‌ها به دنبال تقویت تیم هستند و علیرغم مشکلات شدید مالی، در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت خواهند داشت. 

به نقل از مارکا، کاوانی ستاره سابق پاریسن ژرمن یکی از گزینه‌های اصلی بلوگراناست که گفته می‌شد تاکنون موافقت خود را برای ترک الدترافورد و رفتن به نیوکمپ اعلام کرده است. گزارشات حاکی از آن است قرارداد کاوانی با بارسلونا 6 ماهه خواهد بود و به سختی می‌توان از یک قرارداد بلند مدت صحبت کرد. همچنین در آن سمت نیز، سران شیاطین سرخ از رفتن کاوانی و همچنین خلاص شدن از شر دستمزد این مهاجم اروگوئه‌ای ناراضی نخواهند بود. 

کاوانی بیش از یک ماه است که برای من یونایتد به میدان نرفته است. او آخرین بار در روز دوم نوامبر در دیدار برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان بازی کرد و آخرین گلش با لباس این تیم را در روز 30 اکتبر مقابل تاتنهام به ثمر رساند. 

همچنین TyC Sport مدعی است که بوکا جونیوز پیشنهادی برای کاوانی ارسال کرد، اما مهاجم سابق ناپولی برای رفتن به بارسا این گزینه را نیز رد کرد. 

4416