ادینسون کاوانی و گل دهم؛ ماتادور به دنبال شکستن رکورد زلاتان

ادینسون کاوانی و گل دهم؛ ماتادور به دنبال شکستن رکورد زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی – ادینسون کاوانی در اولین فصل حضور خود در منچستر یونایتد و لیگ برتر عالی کار کرده و شب گذشته هم توانست دهمین گلش را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته منچستریونایتد در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولهام قرار گرفت. در این دیدار منچستری‌ها ابتدا با گل کاوانی از حریف جلو افتادند اما در ادامه گل خوردند تا بازی با حساب ۱-۱ به پایان برسد. نکته جالب در این دیدار گلزنی کاوانی بود که باعث شد یک رکورد به نام او ثبت شود.

گل دیروز کاوانی دهمین گل او در بازی‌های امسال بود و باعث شد این مهاجم ۳۴ ساله در جدول گلزنی بازیکنان ۳۳ سال یا بیشتر در یک فصل در انگلیس در رتبه سوم قرار گیرد.

تدی شرینگهام در فصل ۰۱-۲۰۰۰ و زلاتان در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در این زمینه رکورد دارند و بهتر از کاوانی گل زده‌اند. کاوانی فرصت بهبود رکوردش را دارد. شرینگهام در آن فصل توانست ۱۵ گل در مجموع بزند و زلاتان هم در فصلی که رکورد ثبت کرد توانست ۱۷ گل بزند تا منچستری‌ها در نهایت لیگ  اروپا و جام اتحادیه را بالای سر ببرند.

کاوانی همچنین توانسته زودتر از دیگو فورلان (۳۷ بازی زودتر) ۱۰ گل به ثمر برساند و در این زمینه هم با فورلان که یک بار برنده توپ طلا شده برابری کند.

1101