ادینسون کاوانی شانس پیوستن به بارسلونا را داشت؟

ادینسون کاوانی شانس پیوستن به بارسلونا را داشت؟

خبرگزاری فوتبالی - ادینسون کاوانی پس از پایان قراردادش با پاریسن ژرمن اکنون به عنوان یک بازیکن آزاد راهی منچستریونایتد شد و شماره 7 این تیم را خواهد پوشید. به گفته دپورته کواترو، کاوانی در تابستانی که گذشت، دو بار خود را به بارسلونا پیشنهاد داده است اما سران بارسا و رونالد کومان این پیشنهاد را رد کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، کومان هیچ اعتقادی به سوارز نداشت و این بازیکن بارسا را ترک کرد اما سرمربی هلندی هیچ مهاجمی به عنوان جایگزین او خریداری نکرد. با این حال ادینسون کاوانی گزینه‌ای نبود که رونالد کومان و سران بارسلونا به دنبال جذب او باشند. به نظر می‌رسد که کاوانی با توجه به شرایطی که پیش آمده بود، می‌خواست با پیشنهاد دادن خود به بارسلونا راهی این تیم شود اما بارسا در مقابل این پیشنهاد ایستاد تا در نهایت چند هفته بعد، مهاجم اروگوئه‌ای راهی منچستریونایتد شود.

گفتنی است که ادینسون کاوانی در 300 بازی برای پاری سن ژرمن 200 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید. او که شماره 7 شیاطین سرخ را بر تن خواهد کرد، اعلام کرده که آماده است تا بتواند مسئولیت سنگین این شماره را بر عهده بگیرد. شماره‌ای که بر تن بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو و بکهام بوده است.

1470