مهاجم منچستریونایتد در زمستان راهی بارسلونا می‌شود؟

مهاجم منچستریونایتد در زمستان راهی بارسلونا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - با حضور کریستیانو رونالدو نقش ادینسون کاوانی در منچستریونایتد کمرنگ شده است و حالا به گفته دیلی استار، بارسلونا می خواهد از این شرایط استفاده کند و مهاجم اروگوئه ای را بخرد.

به گزارش فوتبالی، سایت انگلیسی گزارش داده است که بارسا در تابستان گذشته نیز مذاکراتی با کاوانی داشت اما در نهایت لوک دی یونگ مهاجم سویا را برای تقویت خط حمله شان به خدمت گرفتند. بارسا ممکن است که در ژانویه به سراغ کاوانی برود اما به کمک خود باشگاه یونایتد نیاز دارند.

البته مشکل اصلی این جاست که بارسلونا توان پرداخت دستمزد کاوانی را ندارد. این بازیکن با احتساب مالیات سالی 30 میلیون یورو برای منچستریونایتد هزینه دارد اما بارسا امیدوار است که شیاطین سرخ حاضر شوند تا بخشی از دستمزد وی را متقبل شوند تا بتوانند این بازیکن را به ترکیبشان اضافه کنند.

بارسلونا در آغاز فصل از نظر هجومی مشکلات زیادی داشته است و هر چند که بازگشت آنسو فاتی امیدها را تا حدودی افزایش داده اما با این وجود بعید به نظر می رسد که خط حمله بارسا در حدی باشد که بتوانند برای جام های بزرگ رقابت کنند و به همین خاطر است که برای نیم فصل دوم برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به دنبال تقویت تیمشان در فاز هجومی خواهند بود.

4125