ماموریت مجیدی جلوی نویدکیا؛ جلوگیری از هت‌تریک محرم

ماموریت مجیدی جلوی نویدکیا؛ جلوگیری از هت‌تریک محرم

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی برای نتیجه‌گیری مقابل سپاهان یک انگیزه ویژه دارد.

به گزارش فوتبالی، حساس‌ترین مسابقه هفته دهم در شرایطی بین استقلال و سپاهان برگزار می‌شود که فرهاد مجیدی دوست ندارد شاهد هت‌تریک نویدکیا مقابل استقلال باشد.

محرم در مقام سرمربی، دو بار مقابل استقلال قرار گرفته که در هر دو بازی توانسته حریفش را شکست دهد.

اولین تقابل او با استقلال به هفته پانزدهم لیگ بیستم برمی‌گردد. دیداری که 25 بهمن سال قبل برگزار شد و سپاهان میزبان استقلالی بود که محمود فکری هدایتش را به عهده داشت.

سپاهان آن بازی را با گلهای سجاد شهباززاده و سروش رفیعی برد تا نه تنها بعد از 7 سال استقلال را در اصفهان شکست داده باشد بلکه جای این تیم را در صدر جدول بگیرد و استقلال هم امکان قهرمانی نیم‌فصل را از دست بدهد.

بازی برگشت دو تیم در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بار فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال نشسته بود. او که در هر دو تقابل اولش با سپاهان در مقام سرمربی، پیروز شده بود، دوست داشت در اولین تقابلش با محرم نویدکیا هم برنده شود اما سپاهان که شانس قهرمانی در لیگ داشت، حریفش را در ورزشگاه آزادی 1-2 شکست داد هر چند که پرسپولیس با بردن پیکان، برای پنجمین فصل متوالی قهرمان لیگ شد.

حالا نویدکیا به دنبال هت‌تریک مقابل استقلال است و مجیدی اصلا دوست ندارد که بعد از بازی فردا شاهد چنین اتفاقی باشد و امیدوار است همانطور که مچ امیر قلعه‌نویی را در سپاهان خوابانده بود، این بار مقابل نویدکیا پیروز شود.

1984