استقلال و سپاهان؛ ترسناک در 45 دقیقه نخست!

استقلال و سپاهان؛ ترسناک در 45 دقیقه نخست!

پایگاه خبری فوتبالی- آبی پوشان تهرانی در نیمه اول لیگ برتر کمترین گل را خورده اند و سپاهان هرگز نیمه های نخست را با شکست به رختکن نرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، استقلال و سپاهان امروز در دیداری حساس و از هفته پایانی رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند. شاگردان نویدکیا باید حتما مقابل میزبان خود به برتری دست پیدا کنند و امیدوار به شکست پرسپولیس مقابل پیکان باشند و یا اینکه سرخپوشان مساوی کرده و آنگاه شاگردان نویدکیا باید حداقل با اختلاف 3 گل از سد استقلال عبور کنند.

نکته جالب درخصوص دو تیم، عملکرد فوق العاده استقلال و سپاهان در نیمه های نخست لیگ بیستم است. شاگردان فرهاد مجیدی که دومین خط دفاع برتر لیگ را به خود اختصاص داده اند، تاکنون در 29 هفته گذشته 17 بار دروازه خود را باز شده دیده اند.

از این تعداد گلی که آبی پوشان دریافت کرده اند، تنها 6 مورد آن در نیمه های نخست بوده است. استقلال با دریافت این تعداد گل در 45 دقیقه های اول، بهترین عملکرد را در میان تمامی تیم های لیگ برتری داشته و در واقع خط دفاعی آبی پوشان در نیمه های اول نفوذ ناپذیر نشان داده است.

نکته جالب دیگر، عملکرد بسیار خوب شاگردان نویدکیا در 45 دقیقه نخست است. سپاهان تنها تیم لیگ برتر است که پس از پایان نیمه اول، هرگز به عنوان بازنده راهی رختکن نشده است و آنها امیدوارند در بازی برابر استقلال این آمار و رکورد خوب را حفظ کنند.

به هر حال سرنوشت سپاهان برای قهرمانی در دستان خودش نیست و همین مسئله باعث شده است شانس این تیم برای کسب قهرمانی و بردن جام به اصفهان بسیار کم باشد. با این حال شاگردان نویدکیا تا آخرین ثانیه ها برای قهرمانی تلاش می کنند و باید دید پیکان می تواند باعث قهرمانی زردپوشان اصفهانی شود یا خیر.

۴۱۵۴