ملی‌پوش آلمانی پس از تغییر نظر درباره تزریق واکسن کرونا: عذاب وجدان دارم!

ملی‌پوش آلمانی پس از تغییر نظر درباره تزریق واکسن کرونا: عذاب وجدان دارم!

پایگاه خبری فوتبالی - ملی پوش آلمانی باواریایی ها بعد از ابتلا به کرونا و پس از آن که پذیرفته واکسن کرونا را تزریق کند، درباره وضعيت بیماری کرونای خود و پشیمانی اش به خاطر عدم تزریق زودتر واکسن صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی تی آنلاین، یاشوا کیمیش اخیرا در مصاحبه‌ ای به مسائل پیرامون واکسن کرونا واکنش نشان داده است. هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه‌ ای مفصل به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. طبق این گزارش، او در بخش‌ هایی از مصاحبه خود می‌ گوید: "نسبت به تیم و خانواده‌ ام حس عذاب وجدان دارم. شاید بهتر بود که به حال امروزم فکر می‌ کردم و اگر به گذشته برگردم، حتما زودتر واکسن می‌ زنم. واکنش بایرن مونیخ بابت قطع حقوقم را درک می‌ کنم، این حق باشگاه بود."

یاشوا کیمیش در بخش دیگری از مصاحبه خود اضافه می‌ کند: "حتی وقتی قرنطینه بودم، نوبت واکسن هم گرفته بودم اما متأسفانه زودتر بیمار شدم. روزهای بسیار سختی برای من بود. خوش‌ شانس بودم که بیماری‌ ام نسبتا خفیف بود. حس بویایی یا چشایی نداشتم و سی تی اسکن مایع ریه‌ ام را نشان داد. حالا باید ده روز دیگر استراحت کنم و هر زمان پزشکان تشخیص دهند، واکسن بزنم."

9404