تنبیه جالب بایرن مونیخ برای ستاره‌ای که واکسن نمی‌زند!

تنبیه جالب بایرن مونیخ برای ستاره‌ای که واکسن نمی‌زند!

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ فشار را روی یاشوا کیمیش افزایش داد چرا که این بازیکن همچنان حاضر به تزریق واکسن کرونا نمی شود. در واقع باواریایی ها تصمیم به کاهش دستمزد ملی پوش آلمانی گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، نشریه بیلد گزارش داده است که قهرمان بوندسلیگا در نظر دارد که از قانون جدید مصوب در کشور آلمان استفاده کند. بر اساس این قانون شرکت ها این حق را دارند که حقوق کارمندانی که واکسن نمی زنند را کاهش بدهند چرا که این افراد باید به علت ایمن نبودن، تحت قرنطینه ویژه باشند.

در حقیقت کیمیش که هفته گذشته به علت مثبت شدن تست کرونای نیکلاس سوله به قرنطینه رفته بود، پنجشنبه گذشته به علت در تماس بودن فردی مبتلا به کرونا دوباره به قرنطینه رفت. البته کیمیش تنها بازیکن بایرن نیست که در حال حاضر هیچ دوزی از واکسن کرونا را دریافت نکرده است. بیلد گزارش داده است که سرژ گنابری، جمال موسیالا، مایکل کویسانس و اریک ماکسیم چوپو موتینگ نیز فعلا حاضر به تزریق واکسن کرونا نشده اند.

موضع بازیکنان مذکور باعث اختلافی جدی در رختکن بایرن مونیخ شده است و دودستگی و اختلاف در رختکن شدت گرفته است. بایرن بدون کیمیش جمعه گذشته در مقابل آگسبورگ شکست خورد که همین مسئله مدیران بایرن را به شدت عصبانی کرده و تصمیم گرفته اند که حقوق هر بازیکنی که به علت واکسینه نشدن به قرنطینه می رود را کاهش بدهند. کیمیش هفته ای چهارصد هزار یورو دستمزد می گیرد که به نظر می رسد که باید جریمه سنگینی را بابت واکسینه نشدن بپردازد.

4125