حمایت لینه‌کر از رونالدو در مقابل فردی که کریستیانو را «پنالدو» خواند

حمایت لینه‌کر از رونالدو در مقابل فردی که کریستیانو را «پنالدو» خواند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد در بازی مقابل آرسنال به رکورد هشتصد گل در سطح باشگاهی رسید که به نظر می رسد که برخی از مخالفانش از این ماجرا خوشحال نیستند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مخالفان رونالدو در واکنش به گلهای رونالدو مقابل آرسنال  در پاسخ به پست گری لینه کر مهاجم اسبق تیم ملی انگلیس نوشته است: "Tapinaldo and a Penaldo" یعنی"دروازه خالی زن و باز هم یک پنالتی"  تا به تمسخر ستاره پرتغالی در توییتر بپردازد. البته لینه کر خیلی سریع در حمایت از رونالدو نوشت:" این پیام مضحک و در عین حال غیرمحترمانه است. رونالدو بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. یک پدیده فوق العاده است."

رونالدو در دوران فوتبالش 801 گل به ثبت رسانده و به اولین بازیکنی تبدیل شده که به این رکورد می رسد ستاره 36 ساله به نظر می رسد که در این سن و سال هنوز قرار نیست که دچار افت شود و هنوز می تواند رکوردهای جدیدی را بشکند. ستاره پرتغالی در 1097 بازی 801 گل به ثبت رسانده که رکورد شگفت انگیزی در میان فوتبالیست های مدرن به شمار می رود.

فعلا حضور رونالدو در مقابل کریستال پالاس مشخص نیست چرا که گفته می شود که خوشحالی گلش مقابل آرسنال باعث شده تا خودش را مصدوم کند.

4125