بررسی ترکیب اصلی استقلال در 7 هفته گذشته؛ تغییرات به سبک مجیدی

بررسی ترکیب اصلی استقلال در 7 هفته گذشته؛ تغییرات به سبک مجیدی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا فرهاد مجیدی توانسته ترکیب اصلی تیمش در فصل جدید را پیدا کند؟

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دربی در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی که از او پرسید به عقیده برخی کارشناسان، شما هنوز ترکیب اصلی تیم خود را پیدا نکرده‌اید گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. در بازی‌های امسال تغییرات زیادی نداشتیم. گاها ما بر اساس سیستم تیم مقابل در این یکی دو هفته ترکیب را به صورت جزئی عوض کردیم."

در این گزارش ترکیب ابتدایی استقلال را در هفت بازی ابتدایی این فصل بررسی کردیم و البته که کوین یامگا و رودی ژستد به ترتیب از هفته دوم و چهارم در اختیار کادرفنی استقلال قرار گرفتند و در بازی برابر گل گهر سیرجان هم سازمان لیگ مانع بازی کردن آنها شد.

در ادامه تغییرات ترکیب استقلال را در هفت بازی ابتدایی لیگ بیست و یکم به ترتیب برابر تیم های هوادار، ذوب آهن، تراکتور، فجرسپاسی، نساجی، گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان بخوانید: 

هفته اول( بازی با هوادار)


سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، امیر حسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری.

 هفته دوم( بازی با ذوب آهن)


استقلال در بازی دوم نسبت به بازی هفته اول با 2 تغییر برابر تیم مهدی تارتار به میدان رفت و مهدی پور و یامگا جای نیک نفس و خاقانی را در ترکیب اصلی گرفتند.

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و امیر حسین حسین‌زاده.

هفته سوم( بازی با تراکتور)


استقلال در سومین بازی‌اش، یک تغییر به نسبت دیدار با ذوب آهن داشت و روزبه چشمی به جای ارسلان مطهری در ترکیب اصلی قرار گرفت.

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، کوین یامگا و امیر حسین حسین‌زاده

هفته چهارم( بازی با فجر سپاسی)


در بازی چهارم فرهاد مجیدی برای اولین بار به رودی ژستد بازی داد و چشمی و حسین‌زاده جای خود را به ژستد و قاسمی‌نژاد دادند. 

حسین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (کاپیتان)، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد، رودی ژستد

هفته پنجم( بازی با نساجی)


فرهاد مجیدی باز هم در ترکیب اصلی تیمش تغییراتی ایجاد کرد و علیرضا رضایی و حسین‌زاده جای حسینی و غفوری را در ترکیب اصلی گرفتند. 

علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده، امین قاسمی‌نژاد و رودی ژستد.

هفته ششم ( بازی با گل گهر)

استقلال برای این بازی شرایط عجیبی را تجربه کرد. جدا از آنکه مرادمند و چشمی به دلیل سرماخوردگی این بازی را از دست دادند، قبل از بازی، سازمان لیگ اعلام کرد یامگا و ژستد اجازه بازی ندارند!

ترکیب ابتدایی تیم مجیدی در هفته ششم نسبت به هفته پنجم 4 تغییر داشت و آقاسی، کریم زاده، مهری و غفوری به جای مرادمند، سلمانی، قاسمی نژاد و حسین‌زاده در ترکیب ابتدایی قرار گرفتند ضمن آنکه مجیدی مجبور شد قاسمی‌نژاد و آزادی را به جای ژستد و یامگا در ترکیب اصلی  جایگزین کند.

علیرضا رضایی،محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، متین کریم‌زاده، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری، وریا غفوری (کاپیتان)، کوین یامگا، رودی ژستد 

هفته هفتم( بازی با صنعت نفت)

مجید در هفته هفتم تغییر سیستم داد به جای سه دفاع مرکزی از دو دفاع میانی استفاده کرد. مرادمند به قلب خط دفاع بازگشت و آقاسی نیمکت‌نشین شد. چشمی، حسین‌زاده و سلمانی به جای دانشگر، مهری و کریم‌زاده در ترکیب اصلی قرار گرفتند تا استقلال باز هم با تغییر به نسبت هفته‌های گذشته، مقابل حریفش قرار بگیرد.

علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد.

استقلال در هفت هفته ابتدایی لیگ بیست و یکم  از هفته دوم تا هفته هفتم در مجموع 15 تغییر را در ترکیب ابتدایی خود داشته ضمن آنکه سکونشین شدن اجباری یامگا و ژستد  جلوی گل گهر محاسبه نشده است.

9697