پیش بازی خاتون بم-شهرداری سیرجان/ فینال زودرس در الکرمانینو!

پیش بازی خاتون بم-شهرداری سیرجان/ فینال زودرس در الکرمانینو!

پایگاه خبری فوتبالی-گل سر سبد رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان، مصاف خاتون و شهرداری سیرجان است. دوئلی 6 امتیازی و کاملاً فینال گونه که حساسیت بسیاری را به خود می‌بیند.

به گزارش فوتبالی- قطار رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایران، از ساعت 13  فردا (پنج‌شنبه 11 آذر) به ایستگاه چهارم خود می‌رسد. از این رو دو تیم خاتون بم و شهرداری سیرجان  در دربی استان کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان مرضیه جعفری در خاتون بم، فصل جاری را بسیار قدرتمندانه آغاز کرده‌اند. سه بازی، سه پیروزی، 14 گل زده و بدون گل خورده آمار خیره‌کننده‌ای است که پرافتخار ترین تیم لیگ از خود به جا گذاشته است.

زهرا قنبری با 5 گل در صدر جدول برترین گلزنان لیگ حضور دارد. عنوانی که او فصل قبل نیز در لباس وچان تا یک قدمی آن پیش رفت و در هفته آخر به دلیل مصدومیت قائله را به افسانه چترنور واگذار کرد.

همچنین حضور نگین زندی در رده دوم برترین گلزنان خبر از یک زوج بسیار زهردار در خط حمله خاتون می‌دهد. وجود بازیکنانی چون زهرا خواجوی، ملیکا محمدی، بهناز طاهر خانی و سمانه چهکندی نیز شاکله خاتون را به یک دژ نفوذ ناپذیر تبدیل کرده است.

در سوی مقابل شهرداری سیرجان حاضر است. نایب قهرمان لیگ قهرمان آسیا و مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران با یک بازی کمتر نسبت به خاتون از دو بازی خود، دو پیروزی، 9 گل زده و صفر گل خورده ثبت کرده تا کاملاً یک رقیب جدی برای مدعیان قهرمانی باشد.

شاگردان مریم جهان‌نجاتی کاملاً به این مسئله واقف اند که ممکن است قهرمان فصل جاری رقابت های لیگ برتر از دل همین دیدار های رودررو با خاتون بیرون بیاید و دیگر فرصت اشتباه ندارند.

افسانه چترنور با 4 گل زده نزدیک ترین تعقیب کننده زهرا قنبری در جدول گلزنان است. همچنین وجود شبنم بهشت نیز در خط حمله شهرداری بازی را به یک دوئل هیجان انگیز میان خطوط حمله گلزن و قدرتمند دو تیم تبدیل خواهد کرد.

مصاف خاتون و شهرداری با وجود چندین و چند بازیکن ملی پوش در شاکله هر دو تیم را می‌توان به یک بازی درون تیمی در اردوی تیم ملی تشبیه کرد. مسئله‌ای که باعث شده مریم ایراندوست کیلومترها راه را طی کند و این بازی را از نزدیک نظاره‌گر باشد.

در 6 تقابل اخیر دو تیم خاتون و شهرداری سیرجان، 4 دیدار به سود خاتون به پایان رسیده و 2 دیدار نیز با نتیجه تساوی همراه بوده. این مسئله خبر از حسرت 3 ساله سیرجانی‌ها برای شکست تیم پرافتخار لیگ می‌دهد.

آخرین تقابل دو تیم نیز به اسفندماه سال گذشته و تقابل دو تیم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ سیزدهم بازمی‌گردد. هرچند که این دیدار با نتیجه 1-0 به سود خاتون به پایان رسید، اما لغزش بمی‌ها در طی هفته های بعد، کاپ قهرمانی را دو دستی تقدیم شهرداری سیرجان کرد.

حال باید نشست و نظاره کرد که فینال زودرس چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید؟ آنچه مشخص است 90 دقیقه هیجان و اضطراب در پیش است.

1377