هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان/ از تداوم صدرنشینی خاتون بم تا شگفتی دختران البرز مقابل شهرداری سیرجان

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان/ از تداوم صدرنشینی خاتون بم تا شگفتی دختران البرز مقابل شهرداری سیرجان

پایگاه خبری فوتبالی- هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان با برتری پرگل خاتون و سپاهان به عنوان دو مدعی قهرمانی به پایان رسید اما یک اتفاق شگفت‌انگیز داشت و آن هم ناکامی شهرداری سیرجان مقابل نماینده البرز بود.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، ظهر امروز (جمعه 10 دی ماه) به ایستگاه هفتم خود رسید و تیم‌های بالای جدولی به مصاف رقبای نچندان قدرتمند خود رفتند.

زارع باتری سنندج سه-کیان نیشابور صفر/ سه گل و سه امتیاز در ملک‌نیا

این دیدار در ورزشگاه ملک نیا سنندج با قضاوت فاطمه نصیری آغاز شد. شاگردان فاطمه صادقی تیم نچندان قدرتمند کیان را پیش‌رو داشتند و بعید به نظر می‌رسید که دختران فیروزه‌ای با توجه به سبقه نچندان درخشان در هفته‌های قبل با نتیجه‌ای جز شکست سنندج را ترک کنند. کردستانی‌ها در این دیدار سه بار توسط فاطمه شبان، فاطمه امیری و ندا رحمانی به گل رسیدند تا 10 امتیازی شوند و به رده هفتم برسند. کیان نیز با همان سه امتیاز قبلی خود در رده دهم باقی ماند.

همیاری آذربایجان غربی صفر-خاتون بم8/ تداوم صدرنشینی با پوکر منا حمودی

سوت آغاز این دیدار توسط مائده جعفری در ورزشگاه تختی ارومیه زده شد. همیاری علی رغم بازی خوب هفته قبل مقابل سپاهان بازنده شد و امروز دومین غول لیگ را پیش‌رو داشت. دختران پرافتخار بمی که بیشتر آن‌ها جزء شاکله اصلی تیم ملی هم هستند، فرصت عرض اندام به میزبان را ندادند و با گل‌های مونا حمودی(4)، فاطمه گراییلی، بهناز طاهرخانی، زهرا قنبری و یک گل به خودی نسخه حریف را پیچیدند و به صدرنشینی خود تداوم بخشیدند. همیاری نیز با این شکست 4 امتیازی باقی ماند و به رده نهم جدول رسید.

ذوب آهن اصفهان 8-سارگل بوشهر 1/ زمستان گرم برای گاندوها

این دیدار با سوت زهرا رییسی در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد. ذوب آهن پس از یک برد دلچسب مقابل نماینده شهرکرد این بار تیم قعرنشین سارگل را پیش‌رو داشت و شاگردان سمیه شهبازی فرصت بازی با تیم‌های ضعیف لیگ را به خوبی غنیمت شمردند. گاندوها در این بازی 8 بار به گل رسیدند. الهام فرهمند(3)، رقیه شهبازی(2)، سمیه خرمی(2) و سمیه فیضی گلزنان سبزپوشان در این دیدار بودند تا سه امتیاز دیگر به حساب ذوبی‌ها واریز کنند و این تیم با 15 امتیاز جایگاه خود را در رده چهارم تثبیت کند. سارگل نیز علی رغم به ثمر رساندن نخستین گل خود در لیگ جاری توسط فاطمه شکری، ششمین شکست فصل را متحمل شد و با یک امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاد.

ملی‌پوشان شهرکرد صفر-سپاهان اصفهان 10/ یک بسته دهتایی با گلات هاجر دباغی

این بازی در ورزشگاه انقلاب شهرکرد و با سوت زهرا مرادی آغاز شد. سپاهان که هفته قبل را با پیروزی سخت مقابل نماینده البرز پشت سر گذاشته‌ بود، با توپ پر به شهرکرد سفر کرد و با 10 گل از خجالت تیم تازه لیگ برتری شده و قعرنشین جدول درآمد. هاجر دباغی(5)، نرگس سبک‌تکین(2)، کوثر عنبری، فاطمه پسندیده و زهرا ذوالقدری گلزنان زردپوشان در این دیدار بودند. شاگردان بیان محمودی با این پیروزی پرگل 18 امتیازی شدند و با تفاضل 23+ جای شهرداری سیرجان را در رده دوم جدول گرفتند. نماینده شهرکرد نیز با 6 شکست و یک تساوی و 38 گل خورده و بدون گل زده، پایین‌ترین جایگاه جدول لیگ را از آن خود کرد تا تقریباً تکلیف یک تیم سقوط کرده را از همین حالا برای اهالی فن روشن کند.

شهرداری سیرجان1-هیأت فوتبال البرز1/ دختران البرزی ترمز نایب قهرمان آسیا را کشیدند

این دیدار در چمن مصنوعی شماره2 گل‌گهر با سوت سلطنت نوروزی، داور سرشناس فوتبال زنان، آغاز شد. البرزی‌ها این روزها یک رقیب کاملاً قدرتمند برای هر تیمی هستند و کاملاً احیا شده‌اند. شهرداری سیرجان نیز علی رغم یک بازی کمتر ناچار به کسب سه امتیاز این بازی خانگی بود تا از کورس با دیگر رقبا جا نماند. همانطور که انتظار می‌رفت، دختران البرزی همچون بازی هفته گذشته مقابل سپاهان، در مصاف با نایب قهرمان آسیا هم بسیار قدرتمند ظاهر شدند و توانستند با کسب یک تساوی ارزشمند ترمز مدافع عنوان قهرمانی را بکشند. افسانه چترنور برای سیرجانی‌ها گلزنی کرد و در سوی مقابل محدثه زلفی گلزن البرزی‌ها بود. شهرداری با این نتیجه 16 امتیازی شد و به رده سوم سقوط کرد. نماینده البرز نیز با 11 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

ملوان بندرانزلی1-پالایش گاز ایلام1/ سوغاتی سه امتیازی از شمال کشور

مهناز ذکایی سوت آغاز این دیدار را در ورزشگاه سردار جنگل رشت به صدا درآورد. ملوان هفته گذشته شکست تلخی مقابل خاتون متحمل شد و در اندیشه پیروزی مقابل دختران ایلام بود. برخلاف انتظار این پالایش گاز بود که توانست بازی خوبی مقابل قوی سپید به نمایش بگذارد و با تساوی و دشت یک امتیاز، شمال کشور را به مقصد ایلام ترک کند.

ملوان با این تساوی 11 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند. پالایش گاز نیز با 7 امتیاز و تفاضل جایگاه هشتم لیگ را از آن خود کرد.

1377