پیش‌بازی صنعت نفت – استقلال/ منصوریان و مجیدی به دنبال اولین برد

پیش‌بازی صنعت نفت – استقلال/ منصوریان و مجیدی به دنبال اولین برد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا استقلال قبل از دربی، صدرنشین لیگ خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، طبیعتا فرهاد مجیدی و هواداران استقلال دوست دارند پاسخ این سوال، مثبت باشد منتهی برای این کار فقط نتیجه بازی فردای این تیم مقابل صنعت نفت کافی نیست و نه تنها سپاهان باید مقابل نساجی امتیاز از دست بدهد بلکه در بازی روز سه‌شنبه آلومینیوم و ذوب آهن هم باید نتیجه‌ای رقم بخورد که به سود استقلال باشد.

بازی حیاتی: هم منصوریان هم مجیدی به سه امتیاز این بازی احتیاج ویژه‌ای دارند. منصوریان که قبل از بازی با پرسپولیس از دو بازی آخر تیمش 4 امتیاز گرفته بود، باید از تیم محبوبش امتیاز بگیرد تا به شرایط برزیل ایران در جدول سر و سامان دهد. استقلال هم که طی سه هفته گذشته پیروز نشده، دوست ندارد با یک مساوی دیگر آماده دربی شود و مجیدی به دنبال سه امتیاز این بازی خارج از خانه است.

به دنبال اولین برد: بد نیست به این نکته اشاره کنیم که منصوریان و مجیدی تا امروز در مقام سرمربی یکبار روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند که به بازی فصل گذشته آلومینیوم و استقلال در اراک برمی‌گردد. دیداری که با تساوی به پایان رسید و حالا باید دید دومین تقابل این دو مربی نتیجه خواهد داشت یا نه

یامگا و ژستد بازی می‌کنند؟ اگر قرار باشد به صحبتهای دیروز مدیر استقلال استناد کنیم، خارجی‌های این تیم مشکلی برای بازی در آبادان ندارند اما در لیگ برتر و فوتبال ایران، امکان هر اتفاقی وجود دارد.

غایبان پرشمار صنعت نفت: حسن بیت‌سعید، فرزاد جعفری، محمود مطلق‌زاده، حسین ساکی و رضا جبیره بازیکنانی هستند که دیدار فردا را از دست داده‌اند.

نتیجه هفته گذشته: صنعت نفت با یک گل به پرسپولیس باخت و دیدار استقلال و گل گهر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وضعیت در جدول: صنعت نفت با 4 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و استقلال 12 امتیازی تیم سوم جدول است.

دوشنبه 8 آذر

صنعت نفت آبادان – استقلال ساعت 16

تیم داوری: محمدرضا اکبریان – علی میرزابیگی – محسن سلطانی – احمد محمدی

1984