پیش‌بازی صنعت نفت آبادان – پرسپولیس/ به دنبال عاقبت به‌خیری!

پیش‌بازی صنعت نفت آبادان – پرسپولیس/ به دنبال عاقبت به‌خیری!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا علیرضا منصوریان می‌توانند به مانند امیر قلعه‌نویی، با متوقف کردن پرسپولیس، به استقلال کمک کند؟

به گزارش فوتبالی، بعد از تساوی پرسپولیس مقابل گل گهر در سیرجان، استقلالی‌ها امیدوارند شاگردان یحیی گل‌محمدی برای دومین هفته متوالی در بازی خارج از خانه‌شان امتیاز از دست دهند تا فاصله آنها با صدرنشین لیگ بیشتر شود و به همین دلیل آبی‌ها منتظر کمک علیرضا منصوریان به تیم محبوبشان هستند.

منصوریان هم که به خوبی در جریان این موضوع است، حرفهای جالبی درباره اهمیت بازی با پرسپولیس زده و گفته است:" این مسابقه برای ما نقطه عطف است. از این بازی خواسته‌های متفاوت و زیادی داریم تا بازیکنان را بلند کنیم. اگر آنها هفته آینده پیروز شوند، به سرمنزل می‌رسند و برای آنها عاقبت به‌خیری خاصی در آینده فوتبال خواهد داشت."

البته که بردن پرسپولیس، اصلا کار راحتی نیست و شاگردان یحیی گل‌محمدی به هر بازی به چشم یک فینال نگاه می‌کنند و امیدوارند با دست پر، آبادان را به مقصد تهران ترک کنند.

غایبان: طالب ریکانی به دلیل محرومیت دیدار فردا را از دست داده و در اردوی پرسپولیس هم حامد پاکدل، میلاد سرلک و سعید آقایی به بازی فردا نمی‌رسند ضمن آنکه به مانند چند هفته گذشته، امید عالیشاه و سیامک نعمتی هم امکان بازی برای تیمشان را ندارند.

نتیجه هفته گذشته: صنعت نفت با نتیجه 1-2 به گل گهر باخت و پرسپولیس، 1-3 مس رفسنجان را شکست داد.

وضعیت در جدول: صنعت نفت با 27 امتیاز در رده هشتم قرار دارد و پرسپولیس 45 امتیازی تیم دوم جدول است.

یکشنبه 15 اسفند

هفته بیست و یکم لیگ برتر

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس ساعت 19.30

تیم داوری: محمدحسین زاهدی فرد- حسین مرادی- پوریا زحمتی- ایمان کهیش

1984