پیش بازی صنعت نفت آبادان - استقلال / به دنبال فرار از بحران

پیش بازی صنعت نفت آبادان - استقلال / به دنبال فرار از بحران

خبرگزاری فوتبالی- آیا صنعت نفت سکوی پرتاب آبی پوشان خواهد شد؟ 

به گزارش فوتبالی، استقلالی ها که تا قبل از بازگشایی مجدد لیگ حتی نیم نگاهی به صدر جدول داشتند، اکنون برای به دست آوردن سهمیه آسیایی هم با چالش جدی رو به رو هستند و دیگر حق اشتباه ندارند. شاگردان مجیدی با یک بازی کمتر 38 امتیازی هستند و با فرض پیروزی این تیم مقابل پارس جنوبی، باز هم در جایگاه چهارم قرار خواهند گرفت و باید در هفته های آتی، با تمام توان خود پا به میدان بگذارند. 

ابی ها باید در شش بازی باقیمانده خود با سه تیم که مدعی کسب سهمیه هستند و دو تیم که برای فرار از سقوط می جنگند بازی کند. بازی با صنعت نفت، نساجی، سپاهان و شهر خودرو نشان از روزهای سخت آبی پوشان خواهد داشت و اگر تکلیف پیکان و شاهین برای ماندن در لیگ مشخص نشود، دو بازی دشوار دیگر در انتظار استقلال خواهد بود. 

کرونا منفی: به گفته پزشک تیم استقلال جواب تست پنج بازیکن کرونایی تیم استقلال منفی اعلام شد و این بازیکنان می‌توانند در تمرينات حضور پيدا كنند.

مهره های کلیدی صنعت: صنعت‌ نفت از نظر هجومی تیم قابل قبولی است، بخصوص اینکه آقای پاس گل لیگ برتر در ترکیب زرد و آبی‌پوشان جنوب حضور دارد. میلاد جهانی بازیکن طراحی است که تا کنون موفق شده 7 بار برای تیمش موقعیت‌سازی کند. اهمیت جهانی وقتی پر رنگ تر میشود که این تیم صاحب ضربات ایستگاهی شود. البته تأثیرگذاری جهانی را نباید تنها محدود به همین ارسال‌ها دانست. میلاد در جریان بازی‌های صنعت‌نفت با شوت‌های از راه دور به مدد تیمش آمده تا ضرباهنگ هجومی تیمش بیشتر شود.

دیگر بازیکن مهم برزیلی ها، عیسی آل‌کثیر است. بازیکنی که در خط آتش نفتی‌ها بازی می‌کند و با 10 گل زده حتی شانس آقای گلی لیگ برتر را هم دارد. آخرین گل عیسی در بازی با گل گهر و در هفته بیستم مسابقات از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. فاصله عیسی با بهترین گل زن بازی ها یعنی شهریار مغانلو تنها دو گل است و در فاصله 6 هفته به پایان بازی ها، شاهد رقابت جذاب این دو بازیکن خواهیم بود.

محرومان: فرهاد مجیدی و مسعود ریگی از استقلال محرومان این دیدار هستند. 

نتیجه بازی هفته گذشته: استقلال مقابل تراکتور به تساوی بدون گل دست یافت. بازی تیم های صنعت نفت و نساجی هم با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

نتیجه بازی رفت: استقلال در بازی رفت با 5 گل صنعت نفت را در هم کوبید. دانشگر، دیاباته، غفوری، قایدی و میلیچ گلزنان استقلال در آن بازی بودند. 

وضعیت در جدول‌: استقلال با یک بازی کمتر و 38 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و صنعت نفت با 37 امتیاز، هفتم است. 

*جمعه 27 تیر 1399

صنعت نفت آبادان – استقلال تهران ساعت 21:00

داور: اشکان خورشیدی

کمک ها: محمد جواد مداح – امیرمحمد داودزاده