آخرین وضعیت مصدومان مونیخی‌ها/ ناگلزمان مصدومیت 3 بازیکن دیگر را تایید کرد

آخرین وضعیت مصدومان مونیخی‌ها/ ناگلزمان مصدومیت 3 بازیکن دیگر را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با بیلفلد در مورد آخرین وضعیت بازیکنان تیمش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در حال حاضر در بایرن مونیخ یاشوا کیمیش و چوپوموتینگ در قرنطینه ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و فعلاً در اختیار کادر فنی تیم نیستند. یولیان ناگلزمان، سرمربی باواریایی ها تأیید کرد که سه مصدوم جدید به لیست آسيب دیده های مونیخی ها اضافه شده است.

مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی بایرن مونیخ دچار آسیب دیدگی از ناحیه ساق پا شده و به گفته سرمربی، برای مدتی طولانی در دسترس نخواهد بود. حتی احتمال عدم حضور سابیتزر تا پایان سال 2021 نیز وجود دارد.

نیانزو، دیگر بازیکن مصدوم بایرنی هاست که در دیدار با دیناموکیف به سبب سقوط روی کتفش، از ناحیه لیگامان آسیب دیده است. با این حال، شرایط این بازیکن فرانسوی وخیم نیست و اگر دردی احساس نکند، بعد از دیدار با بیلفلد می تواند به تمرینات بازگردد.

بونا سار، دیگر بازیکن تدافعی بایرن مونیخ نیز از ناحیه اداکتور دچار آسیب دیدگی است. این بازیکن نیز ممکن است مصدومیت نسبتا وخیمی داشته باشد و شاید نزدیک به 20 روز در اختیار کادر فنی نباشد.

اما خبر خوب، آمادگی لوکاس هرناندز و بازگشت سه کرونایی دیگر بایرن مونیخ است.

با این حال، ترکیب تیم با بازگشت سه بازیکن از قرنطینه کمی بهبود یافته است. گنبری، موسیالا و کوئیزانس نفراتی هستند که با منفی شدن تست هایشان به تمرینات برگشته اند. با این حال، ناگلزمان تاکید کرده که آن ها گزینه ای برای شروع در ترکیب اصلی نیستند اما می توانند در صورت نیاز به تیم کمک نمایند.

پیش تر نیز نیکلاس زوله و جوزف استانیسیچ از قرنطینه به ترکیب تیم بازگشنه بودند. با این اوصاف، سطخ کیفی این دو نیز به اندازه حضور کامل در ترکیب نیست و این دو بازیکن هم در دیدار با بیلفلد از ابتدا روی نیمکت خواهند بود.

اما لوکاس هرناندز که در دیدار با دیناموکیف دچار آسیب دیدگی شده بود، فعلا مشکلی نداشته و تمریناتش را به طور کامل انجام داده است. او و اوپامکانو در ترکیب اولیه مقابل بیلفلد در قلب خط دفاع خواهند ایستاد.

9404