واکنش پیشکسوت منچستر به پیشرفت رقیب همشهری در سال‌های اخیر: امپراتوری ساخته‌اند!

واکنش پیشکسوت منچستر به پیشرفت رقیب همشهری در سال‌های اخیر: امپراتوری ساخته‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سابق شاطین سرخ یک مصاحبه مفصل با رسانه ها انجام داده و درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، گری نویل، بازیکن سابق شیاطین سرخ و پیشکسوت و کارشناس فعلی شبکه های تلویزیونی ورزشی در مورد روند کنونی منچستر یونایتد اظهار داشت:

"اگر بیش از یک میلیارد پوند خرج کنید، مربیانی دارای کلاس جهانی مثل مورینیو و فن خال را بیاورید و آن ها در رسیدن به موفقیتی که باشگاه می‌خواهد به مشکل بخورند، نشان می دهد که چیزی به صورت اساسی در باشگاه اشکال دارد و آن این است که آن‌ ها پیروز نمی‌ شوند. چیزی باید تغییر کند تا باشگاه به جایی که باید باشد برسد. ما می‌ توانیم منطقی باشیم و بگوییم کاری که اوله گونر سولشر انجام داده، این است که پلی به سوی آینده‌ ای بهتر ساخته و در نهایت، فردی با استفاده از آن پل به سوی آن آینده می‌ دود و لیگ را می‌ برد اما من در این باره مطمئن نیستم."

وی سپس پیرامون رقیب همشهری شیاطین سرخ نیز صحبت کرد:

"من در مرکز شهر منچستر زندگی می کنم. وقتی به سمت بخش تیم منچستر سیتی رانندگی می کنم، فقط یک استادیوم فوتبال را نمی بینم، بلکه یک دی جی را می بینم که خارج از استادیوم موسیقی می‌ نوازد؛ من یک فضاسازی، یک تجربه‌ی هواداری و روح سرزندگی را می بینم. آن ها در این جا یک امپراتوری فوتبال ساخته‌ اند."

مرد ۴۶ ساله انگلیسی با ذکر تصمیمات اشتباه مدیریتی در باشگاه منچستر یونایتد ادامه داد:

"با این حال در اولدترافورد، در جایی که آن‌ ها بهترین دارایی فوتبال جهان را به منچستر یونایتد آورده‌ اند؛ باشگاهی که به نظر من بزرگ ترین باشگاه دنیاست. شما در هشت سال گذشته پول زیادی خرج کرده‌ اید. اما تصمیم‌ گیری در این باره واقعا ضعیف بوده است. با سه نفر از آن چهار مربی، قراردادهای بلندمدت نوشته شد یا در ادامه قراردادشان تمدید شد اما آن‌ ها در ظرف چند ماه اخراج شدند. این موضوع ممکن است یک بار رخ دهد، اما نمی تواند سه بار اتفاق بیفتد."

9404