هافبک منچستریونایتد: از منچسترسیتی نمی‌ترسیم

هافبک منچستریونایتد: از منچسترسیتی نمی‌ترسیم

پایگاه خبری فوتبالی - فرد هافبک برزیلی منچستریونایتد می گوید که او یارانش هیچ ترسی از منچسترسیتی ندارند. 

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی چند روز گذشته قهرمانی‌اش را در لیگ برتر انگلیس جشن گرفت و حالا می توانند با پیروزی در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس، به یک 3گانه تاریخی دست پیدا کنند. آن‌ها در چمپیونزلیگ با اینتر و در جام حذفی به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت. اریک تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ قبلاً اعلام کرده بود که هرکاری برای جلوگیری از 3گانه کردن سیتی انجام می دهد.

به نقل از فورفورتو، فرد هافبک برزیلی منچستریونایتد که در این جام اتحادیه را بالای سر برده‌اند، درباره فینال جام حذفی گفت: "از نظر من، منچسترسیتی بهترین فوتبال دنیا را در حال حاضر ارائه می کند. زیر نظر پپ گواردیولا که سرمربی بسیار برجسته‌ای است، آن‌ها عناوین بسیار زیادی برنده‌اند و استایل بازی مخصوص به خودشان را دارند."

"سیتی می داند که چگونه توپ و میدان را حفظ کند و مقابله با آن‌ها واقعاً سخت است، اما غیرممکن نیست. ما در این فصل وقتی در اتحاد بازی کردیم، شکست خوردیم، اما در الدترافورد پیروز شدیم، حتی وقتی هالند در زمین بود. البته هالند بدون شک بهترین مهاجم حال حاضر دنیاست، اما منچستریونایتد هستیم و اگر بتوانیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم، به نظرم می توانم سیتی را ببریم."

4416