ادعای عجیب مدافع انگلیسی شیاطین‌سرخ: می‌توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم!

ادعای عجیب مدافع انگلیسی شیاطین‌سرخ: می‌توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش انگلیسی شیاطین سرخ با رسانه رسمی این باشگاه گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه منچستر یونایتد و سایر رسانه‌های انگلیسی، لوک شاو، مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد در گفت‌وگویی که با این رسانه و شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر داشت، گفت: "‍فکر می‌کنم در مقطعی از فصل هستیم که خیلی از تیم‌ها با بحران نتیجه‌گیری رو به رو هستند و ما باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و برای هدف‌مان نیاز داریم که بازی‌هایمان را ببریم."

مدافع تیم ملی فوتبال انگلستان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص شرایط کنونی شیاطین سرخ چنین گفت: "ما منچستر یونایتد هستیم و باید عناوین مختلف را به چالش بکشیم اما امثال در لیگ برتر برای کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده می‌جنگیم. ما نیاز داریم که این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد. به شخصه نیم فصل اول برایم ناامید کننده بود و خود را در جایگاهی نمی‌دیدم که بتوانیم برای کسب سهمیه رقابت کنیم. من با مصدومیت‌های متعددی مواجه شدم و هیچ‌وقت آمادگی صد در صدی نداشتم. اما اکنون احساس خوبی دارم و مهم‌ترین چیز برای من این است که به رقابت برگردیم و اثبات کنیم که شایسته جایگاه بهتری از وضعیت فعلی هستیم."

لوک شاو در پایان این گفت‌وگو نیز با اشاره به اهداف تیمش در انتهای فصل جاری گفت: "به عنوان یک تیم، به خود باور داریم که می‌توانیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپای امسال شویم و دلیلی نمی‌بینم که نتوانیم این عنوان را کسب کنیم. بعضی از مردم ممکن است فکر کنند من احمق هستم که چنین حرفی می‌زنم ولی من به خودمان اطمینان دارم و اعتماد به نفس کافی برای قهرمان شدن را داریم و می‌توانیم امسال برنده این عنوان شویم. مردمان زیادی نیستند که به مانند من موافق این حرف باشند ولی در رختکن، ما به این موضوع اعتقاد داریم و می‌دانیم که می‌توانیم فاتح چمپیونزلیگ شویم. اکنون نیاز داریم که خوب بازی کنیم و نتایج مورد نظر را کسب کنیم."

9404