وجه اشتراک منچستریونایتد و منچسترسیتی؛ عدد شش!

وجه اشتراک منچستریونایتد و منچسترسیتی؛ عدد شش!

پایگاه خبری فوتبالی - چهارده سال پیش بود که اماراتی ها به سراغ خرید باشگاه منچسترسیتی رفتند تا این باشگاه را متحول کنند. شاید در آن زمان هیچ کس تصور نمی کرد که روزی منچسترسیتی در صدر جدول لیگ انگلیس باشد و منچستریونایتد در رده بیستم!

به گزارش فوتبالی، زمانی منچستریونایتد با هدایت فرگوسن یکی از قدرتمندترین تیم های فوتبال اروپا و لیگ انگلیس به شمار می رفت و منچسترسیتی تیمی معمولی بود که صرفا هدفش قرار گرفتن در میانه جدول بود اما چرخ روزگار طوری چرخید که حالا شرایط کاملا برعکس است. منچستری ها از زمان رفتن فرگوسن روز خوشی ندیده اند و در حالی که هر سال تصور می کنند که شرایطی بدتر از این برایشان وجود ندارد، فجایع جدیدی برایشان آغاز می شود

در حالی که تصور می شد که منچستریونایتد با حضور مربی نابغه هلندی (اریک تن هاگ) قرار است که حس و حال کاملا متفاوتی را تجربه کند، آنها با کسب دو شکست در شروع لیگ انگلیس بدترین عملکرد سه دهه اخیرشان را داشته اند. منچستریونایتد در دو بازی اغازین فصل خود فقط یک گل زده و شش گل دریافت کرده است در حالی که منچسترسیتی با هدایت گواردیولا شرایط کاملا متفاوتی دارد چرا که شش گل زده و هیچ گلی نخورده است!

قطعا مدیران منچستریونایتد در هفته های آینده تلاش خواهند کرد تا با خریدهای جدید چهره تیمشان را عوض کنند اما مشخص نیست که ایا منچستریونایتد بحران زده می تواند خودش را از این کابوس نجات بدهد یا نه.

4125