عکس؛ ناراحتی شدید فرگوسن از عقب بودن منچستریونایتد برابر منچسترسیتی

عکس؛ ناراحتی شدید فرگوسن از عقب بودن منچستریونایتد برابر منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - سرالکس فرگوسن اسطوره باشگاه منچستریونایتد یکی از هواداران فینال اف ای کاپ بود، اما خوشحال به خانه برنگشت.

به گزارش فوتبالی، امروز عصر تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد، فینال جام حذفی انگلیس را در استادیوم ومبلی شهر لندن برگزار کردند که در نهایت، سیتیزن‌ها با دو گل ایلکای گوندوغان موفق شدند دومین جام قهرمانی را بالای سر ببرند. تک گل یونایتد را برونو فرناندز در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در این بازی، سرالکس فرگوسن همچون دیوید بکام برای حمایت شیاطین سرخ به ومبلی آمده بودند، اما روز خوبی را تجربه نکردند. ناراحتی و عصبانیت الکس فرگوسن در عکس‌هایی که از وی گرفته شده، کاملاً مشهود است. 

سیتیزن‌ها زیر نظر پپ گواردیولا در این فصل کولاک کرده‌اند. آن‌ها در ابتدا آرسنال را در کورس رقابت قهرمانی لیگ برتر انگلیس گرفتند و توانستند بار دیگر قهرمان شوند و امروز نیز با پیروزی برابر شیاطین سرخ، دومین جام را بالای سر بردند و حالا یک فینال بزرگ دیگر پیش رو دارند. سیتی در روز 20 خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر خواهد رفت که در صورت قهرمانی، می تواند به 3گانه تاریخی دست پیدا کند.

4416