توصیه جالب الکس فرگوسن به منچستریونایتد

توصیه جالب الکس فرگوسن به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - سر الکس فرگوسن اسطوره باشگاه منچستریونایتد احساس می کند که آن‌ها به یک مهاجم گلزن دیگر جز مارکوس رشفورد نیاز دارند. 

به گزارش فوتبالی، سرالکس فرگوسن در جریان دیدار منچستریونایتد و نیوکاسل در فینال جام اتحادیه در استادیوم ومبلی حضور پیدا کرد تا شاهد قهرمانی شیاطین سرخ بعد از 6 سال ناکامی در کسب جام باشد. در آن دیدار نیز مارکوس رشفورد همچون دیدارهای بعد از جام جهانی خوش درخشید و حالا تعداد گل‌های فصلش را به عدد 25 رساند. 

به نقل از سایت گل، فرگوسن از دیدن رشد و پیشرفت مارکوس رشفورد که از آکادمی منچستریونایتد آمده، بسیار هیجان زده است، اما در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت: "فکر نمی کنم که او مهاجم باشد. او از سمت چپ به عرض می زند و کارهای فوق العاده‌ای می کند. تمام کنندگی‌اش حرف ندارد و حالا در فرم بسیار ایده‌آلی است. متاسفانه، او روی بیشتر گل‌های منچستریونایتد تاثیر گذاشته و آن‌ها به یک مهاجم دیگر نیاز دارند تا در صورت افت رشفورد، بتواند جای خالی‌اش را پر کند."

سرالکس فرگوسن دوران پرافتخاری در الدترافورد سپری کرد و توانست همراه با شیاطین سرخ به 13 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و همچون 2 قهرمانی در چمپیونزلیگ برسد. 

در حال حاضر، اریک تن هاگ و شاگردانش در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارند. 

4416