رونمایی از بادیگاردهای رونالدو؛ دوقلوهایی که در افغانستان جنگیدند

رونمایی از بادیگاردهای رونالدو؛ دوقلوهایی که در افغانستان جنگیدند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و خانواده اش برای حفاظت از خود از برادران دوقلویی استفاده می کنند که به عنوان عضو نیروهای ویژه در کشور افغانستان جنگیده اند.

به گزارش فوتبالی، این دو برادر، مهاجم منچستریونایتد را در مسیر سفر به سوئیس در راه سپتامبر به همراه بقیه اعضای تیم برای بازی لیگ قهرمانان اروپا همراهی می کردند. چند هفته پیش نیز تصویری از یکی از این دو برادر در جشن تولد دختر آلانا مارتینا دختر رونالدو در شهر مادرید منتشر شده بود. 

سرخیو و خورخه رامالیرو دو سرباز سابق هستند که در افغانستان جنگیده اند و عضو بخشی از نیروی پلیس پرتغال هستند که وظیفه مراقبت از شخصیت های مشهور نظیر سیاستمداران و قاضیان را به عهده دارند. 

نشریه پرتغالی "فلش" گزارش داده است که این دو برادر دوقلو از پلیس پرتغال مرخصی بدون حقوق گرفته اند تا در خدمت رونالدو باشند. سومین برادر آنها یعنی الکساندر همچنان به عنوان نیروی پلیس فعالیت می کند. سرخیو و خورخه لباس هایی بسیار شیک و عادی را به تن می کنند تا در جمعیت به چشم نیایند اما خیلی سریع عمل می کنند و دید خوبی دارند. 

رونالدو از زمان بازگشت به منچستر سعی کرده که نیروهای امنیتی بیشتری را استخدام کند چرا که در سالهای اخیر موارد سرقت از ستارگان فوتبال در لیگ انگلیس شدت گرفته است. رونالدو پیش از این نونو مارکوس یکی از اعضای سابق مسابقات رزمی MMA را به عنوان بادیگارد خود استخدام کرده بود. 

4125