تصاویری که جورجینا از بازی پسر رونالدو در منچستریونایتد منتشر کرد

تصاویری که جورجینا از بازی پسر رونالدو در منچستریونایتد منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینا رودریگز با افتخار بازی جونیور پسر بزرگ کریستیانو رونالدو در آکادمی منچستریونایتد را در روز شنبه تماشا کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که خود کریستیانو در مقابل واتفورد با نتیجه چهار بر یک تحقیر شده بود، پسر یازده ساله اش جونیور در تیم نونهالان منچستریونایتد بازی کرد. جورجینا 27 ساله تصمیم گرفت که برای حمایت از جونیور به جنوب شهر منچستر برود و بازی وی را تماشا کند. جورجینا با افتخار ویدیویی از جونیور در حال بازی کردن منتشر کرده است و در توضیح آن نوشته است:"برنامه روز شنبه."

نتیجه این بازی مشخص نشده و معلوم نیست که آیا جونیور در این بازی پیروز شده است یا نه اما به نظر می رسد که پسر کریستیانو اینده درخشانی پیش روی خود داشته باشد. در حقیقت جونیور تجربه حضور در آکادمی رئال مادرید و یوونتوس را هم داشته است.  دولورس مادر رونالدو اخیرا مدعی شده بود که جونیور عملکرد بهتری نسبت به کریستیانو در سن بهتری دارد. 

البته این اولین باری نبود که جورجینا برای حمایت از جونیور در میان تماشاگران حاضر می شد. چند هفته پیش نیز رونالدو به همراه سه فرزندش به تماشای یکی از بازیهای جونیور رفته بود که در آن زمان نوشته بود:" در حمایت از پسر بزرگ خودم."

کریستیانوی 36 ساله اخیرا گفته بود که دوست دارد که پسرش فوتبالیست حرفه ای شود چرا که توانایی این کار را دارد.

4125