قرارداد مدافع بارسلونا در آستانه فسخ

قرارداد مدافع بارسلونا در آستانه فسخ

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا تصمیم گرفته است که قرارداد ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی خود را در زمستان اینده فسخ کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته است که قرارداد این بازیکن 28 ساله را فسخ کند. اومتیتی در ماه های اخیر در بارسلونا عملا هیچ نقشی نداشته و نه کومان و نه ژاوی اعتقادی به وی ندارند. حالا این مدافع می تواند گام جدیدی در دوران فوتبالش بردارد و مقصد جدیدی برای خودش پیدا کند چرا که هنوز در سن مناسبی قرار دارد و می تواند مسیر جدیدی را دنبال کند.

در حقیقت بارسلونا حس می کند که برای ایجاد انقلاب مورد نظر ژاوی به خلوت کردن ترکیب و خروج بازیکنان مازاد نیاز است و به همین خاطر اومتیتی یکی از اولین چهره هایی است که جدا می شود هر چند که درها روی سایر بازیکنان مازاد همچون لوک دی یونگ نیز باز است. اومتیتی در تابستان گذشته نیز در لیست فروش بارسلونا قرار داشت اما نتوانست مشتری مناسبی پیدا کند و ماندنی شد اما در این فصل نتوانسته اثر خاصی بگذارد. به هر صورت به نظر می رسد که دوران این مدافع در بارسا رو به اتمام است، بازیکنی که زمانی به ستاره اصلی بارسلونا و تیم ملی فرانسه تبدیل شده بود و حالا یک بازیکن گنگ و کم اثر است.

4125