ساموئل اومتیتی در لیست خرید رئال مادرید!

ساموئل اومتیتی در لیست خرید رئال مادرید!

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید در تلاش است تا با جذب یک مدافع وسط مطمئن خط دفاعی خود را قوی تر کند. 

به گزارش فوتبالی، تابستان گذشته رئال مادرید تلاش کرد تا خط دفاع خود را خرید یک مدافع وسط تقویت کند اما موفق نشد. این پست در حال حاضر به خوبی توسط سرجیو راموس و رافائل واران پر شده است. ناچو تنها جانشین این دو بازیکن است که در طول این سالها بازیکن ثابت ترکیب رئال مادرید بوده اند. در واقع پپه تنها تهدید برای جایگاه واران در تیم بود که از مادرید جدا شده و به بشیکتاش پیوست. از زمان جدایی این بازیکن پرتغالی، رئال مادرید بارها تلاش کرد بازیکنی را جایگزین او کند اما موفق نشد و حالا به نظر می رسد که موقعیت چندانی در بازار نقل و انتقالات وجود ندارد یا حداقل رئال هنوز آنها را پیدا نکرده است. 

سال گذشته رئال مادرید سه مدافع خوب که شرایط حضور در سانتیاگو برنابئو را نیز داشتند، پیدا کرد اما باشگاه ها با انتقال آنها موافقت نکردند. لوکاس و خوزه خیمه نز از اتلتیکو مادرید و ساموئل اومتیتی از بارسلونا جز گزینه های رئال مادرید بودند. این سه تصمیم گرفتند به تیم های خود وفادار بمانند و مادرید به جستجوی بدون موفقیت خود ادامه داد. مارکینیوش از پاری سن ژرمن نیز به دلیل سن و شرایط قراردادش یکی از گزینه های خوب بود اما مذاکره با باشگاه فرانسوی گزینه خوبی نبود چرا که این مذاکره ضروری برای خرید نیمار کنار گذاشته شده است. 

پس از جدایی پپه، واران و راموس جانشین مطمئنی روی نیمکت نداشتند

اتفاق ایده آل برای رئال مادرید یافتن سرجیو راموس جدید است که در سال 2005 با 27 میلیون یورو به این تیم آمد یا واران جدید که در سال 2011 با 10 میلیون یورو رئالی شد اما به نظر می رسد که با توجه به قراردادهای سال های اخیر چنین چیزی ممکن نباشد. گفته می شود که خسوس وایخو می تواند این خلا را پر کند اما او نیز انتظارات را برآورده نکرد. مصدومیت ها و خجالتی بودن او اجازه پیشرفتنش در مادرید را نداد و بسیاری معتقد هستند که بهترین راه برای فوتبال این بازیکن انتقال قرضی یا با گزینه بازخرید است. اگر شرایط همینطور بماند مادرید 9 ماه فرصت دارد تا بازیکن مورد نظر خود را پیدا کند. نام های حوانی مانند لئو سانتوس یا ماریو هرموسو به گوش می رسید اما ترجیح این تیم خرید بازیکنی با تجربه بین المللی است. 

1070