رسمی؛ دوری 3 ماهه مدافع بارسلونا از میادین

رسمی؛ دوری 3 ماهه مدافع بارسلونا از میادین

پایگاه خبری فوتبالی - ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا به خاطر شکسته شدن انگشتش، تا 3 ماه قادر به همراه کاتالان‌ها نخواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، هنوز زمان زیادی از تمدید قرارداد اومتیتی با بارسلونا پس از کلی کش و قوس‌های فراوان نمی‌گذرد که دوباره این مدافع برای خوان لاپورتا و ژاوی مشکل ساز شد. بارسا پس از آن که نتوانست مشتری خوبی برای ساموئل اومتیتی پیدا کند، قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرد تا حداقل در این صورت بتواند قرارداد فران تورس در لالیگا را به ثبت برساند. 

به نقل از مارکا، حالا در تمرین روز دوشنبه انگشت پای قهرمان جام جهانی 2018 شکست و در روز سه شنبه مورد عمل جراحی قرار گرفت. بعد از عمل جراحی، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای میزان دوری مدافع 28 ساله از میادین را اعلام کرد. 

"عمل جراحی ساموئل اومتیتی روی انگشت پنجم پای راستش موفقیت آمیز بود. مسئولیت این عمل با دکتر آنتونی دالمائو زیر نظر تیم پزشکی بارسلونا بود. پزشکان تخمین می‌زنند که ساموئل اومتیتی به مدت 3 ماه از میادین به دور خواهد بود."

اومتیتی در این فصل تنها یک بار در دیدار مقابل اوساسونا که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، برای بارسلونا بازی کرد. به جز اومتیتی، اریک گارسیا دیگر مدافع مصدوم ژاوی است.

4416