برنامه ویژه ژاوی برای سه بازیکن قدیمی بارسلونا: هفته‌ای یک بازی!

برنامه ویژه ژاوی برای سه بازیکن قدیمی بارسلونا: هفته‌ای یک بازی!

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید آبی اناری ها به خوبی می داند که چگونه باید از بازیکنان تیم خود در خلال مسابقات مختلف در طول فصل طولانی رقابت ها استفاده کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه راک وان (RAC 1)، ژاوی هرناندز، بازیکن و هافبک سابق لاروخا و بلوگرانا که به عنوان سرمربی جدید کاتالان ها به نیوکمپ بازگشته و روی نیمکت هدایت تیم بارسلونا نشسته است، برای سرخيو بوسکتس و جوردی آلبا و جرارد پیکه، سه بازیکن کلیدی، کهنه کار و با سابقه‌ی کاتالان ها برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته و قصد دارد تا این برنامه ها را در خصوص این سه بازیکن به مرحله‌ی اجرا در بیاورد. طبق این برنامه ها، این بازیکنان در طول مدت زمان یک هفته، فقط در یک مسابقه حاضر خواهند بود و در طول بازه‌ی زمانی هفت روزه، در بیشتر از یک دیدار شرکت نخواهند کرد. 

این به این معنی است که اگر قرار باشد تا بارسلونا در طول مدت زمان یک هفته، دو مسابقه در چهارچوب رقابت های مختلف برگزار نماید، این سه بازیکن به ترتیب با اریک گارسیا، آلخاندرو بالده و نیکو جایگزین خواهند شد.

هدف ژاوی هرناندز از این برنامه ریزی ای که در نظر گرفته، بسیار روشن است؛ اولا در صورت اجرای این برنامه ها، این بازیکنان همیشه از نظر بدنی آماده خواهند بود و کمتر آسیب پذیر خواهند بود و دچار مشکلات مربوط به مصدومیت خواهند شد. ثانیاً در صورت اجرای این برنامه ها، بازسازی تیم بارسلونا نسبت به حالت عادی قبلی، کمی روان تر پیش خواهد رفت.

9404