عکس؛ دیدار و خوش و بش دنی آلوز با دوستان قدیمی در بارسلونا

عکس؛ دیدار و خوش و بش دنی آلوز با دوستان قدیمی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز، مدافع راست برزیلی که به تازگی به بارسلونا پیوسته است، در رختکن این تیم دیداری با دوستان قدیمی خود مثل جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس داشت.

به گزارش فوتبالی، در واقع سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا از بازیکنانی هستند که از دوران قبلی حضور دنی آلو در بارسلونا همچنان در این تیم حضور دارند و بدین ترتیب دنی آلوز یک بار دیگر در بارسلونا با آن ها هم تیمی شده است.

آلوز با نظر ژاوی و همچنین خواست خودش اکنون در 38 سالگی و با یک دستمزد بسیار پایین به بارسلونا آمده است تا سال های پایانی دوران حرفه ای خود را در همان باشگاهی که همواره به آن علاقه داشته است، سپری کند.

دنی آلوز بین سال های 2008 تا 2016 هم در بارسلونا حضور داشته است و یک دوره 8 ساله را در بارسا سپری کرده است. او در بارسلونای پپ گواردیولا یعنی بین سال های 2008 تا 2012 که خیلی ها معتقدند بهترین دوران تاریخ بارسلونا بوده است، در پست مدافع راست نقشی محوری را در آن تیم ایفا می کرد و اکنون باید دید که در دومین دوره حضورش در بارسلونا و زیر نظر ژاوی هرناندز چه عملکردی را خواهد داشت هر چند که ار لحاظ سنی تفاوت زیادی با آن دوره دارد.

1470