ژاوی جانشین جوردی آلبا را پیدا کرد

ژاوی جانشین جوردی آلبا را پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از تقویت خط حمله حالا روی تقویت خط دفاعی خود تمرکز دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسا در سالهای اخیر در فاز دفاعی شکننده بوده است. آنها خرید کریستنسن را نهایی کرده اند و روی جذب کنده کار می کنند. یکی از ابهامات این تیم مربوط به پست دفاع چپ است اما به نظر می رسد که عملکرد خوب الخاندرو بالده محصول آکادمی بارسلونا در طول پیش فصل نظر مثبت مدیران تیم کاتالان را جلب کرده است.

بالده در مقابل اینتر میامی در ترکیب اصلی قرار گرفت در حالی که مقابل رئال مادرید و اولوت در نیمه دوم فرصت پیدا کرد. آلخاندرو مجموعا 135 دقیقه بازی کرد که نمایش خوبی از خود ارائه داد و مقابل اینترمیامی به رافینیا پاس گل داد در حالی که در ال کلاسیکو حرکتی را داشت که با هند اودریوزولا همراه شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

بالده 18 ساله می خواهد به ژاوی نشان بدهد که آماده است تا به ذخیره جوردی آلبا در فصل آینده تبدیل شود. در فصل گذشته آلبا با جدایی جونیور فیرپو هیچ جایگزین تخصصی نداشت. گایا، مارکوس آلونسو و گالان برخی نام هایی هستند که پیرامون بارسا مطرح شده اند  اما به نظر می رسد که بارسا فعلا با حضور بالده عجله ای برای خرید در پست دفاع چپ ندارد و تنها تمرکزش در خط دفاعی روی خرید ژول کنده از سویا است.

4125