هافبک بارسلونا به عشق اسطوره‌اش می‌خواست موهایش را بتراشد!

هافبک بارسلونا به عشق اسطوره‌اش می‌خواست موهایش را بتراشد!

پایگاه خبری فوتبالی - پدری هافبک بارسلونا اخیرا افشا کرده بود که به عشق بازیکن محبوبش آندرس اینیستا قصد داشته که موهایش را بتراشد تا شبیه او شود!

به گزارش فوتبالی، پدری 18 ساله در حال حاضر بازیکن فیکس بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است که خیلی ها او را با اینیستا مقایسه می کنند. در حقیقت پدری سعی می کند که در زمینه بازیسازی و دادن پاس آخر خاطرات خوش اینیستا را تکرار کند و حتی قصد داشته که شبیه او شود اما پدرش به او اجازه نداده که موهایش را بتراشد. پدری در یک مصاحبه گفته بود:" به همراه پدرم به سلمانی رفته بودیم و بازی بارسلونا از تلویزیون پخش می شد. از آرایشگر خواستم تا موهایم را شبیه آندرس اینیستا کوتاه کند چون اسطوره ام بود اما پدرم مخالفت کرد چرا که دوست نداشت که کچل شوم!"

در زمانی که اینیستا گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی آفریقای جنوبی را به ثبت رساند، پدری فقط هفت سال سن داشت. در حال حاضر اینیستا در تیم ویسل کوبه در لیگ ژاپن توپ می زند.  در زمانی که پدری با پنج میلیون یورو از بارسلونا به لاس پالماس ملحق شد، اینیستا از او حمایت کرده بود و گفته بود:" پدری پتانسیل زیادی دارد. فکر می کنم که بارسلونا مکان مناسبی است تا بتواند به پیشرفتش ادامه بدهد و کیفیتش را بهتر کند. برایش آرزوی بهترین ها را دارم و مهم این است که ارامش داشته باشد چرا که جوان است و هنوز چیزهای زیادی پیش روی خود دارد."

پدری در اولین فصلش در بارسلونا با احتساب بازیهایش در تیم ملی اسپانیا به رکورد شگفت انگیز 73 بازی در یک فصل رسیده بود.

4125