آمار هافبک جوان بارسلونا در 19 سالگی چند برابر بهتر از اینیستا است؟

آمار هافبک جوان بارسلونا در 19 سالگی چند برابر بهتر از اینیستا است؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بازیکنانی که در حال حاضر در ترکیب بارسلونا با اسطوره هایی مثل ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا مقایسه می شود، پدرو گونزالز لوپز، ملقب به پدری است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در سال گذشته بازی های زیادی در تورنمنت های مختلف ملی و باشگاهی انجام داد و خیلی ها معتقدند که این بازیکن با وجود اینکه در حال حاضر تنها 19 سال سن دارد اما از لحاظ تجربه چیزی از بازیکنان بزرگ کم ندارد و میادین مختلف را تجربه کرده است. همانطور که گفته شد، پدری بازیکنی است که با هافبک اسطوره ای بارسلونا یعنی آندرس اینیستا مقایسه می شود. اکنون می خواهیم آمار پدری را در 19 سالگی با آمار آندرس اینیستا در 19 سالگی مقایسه کنیم.

پدری تا اینجای کار در 19 سالگی 65 بازی انجام داده، 6 گل زده و 7 پاس گل داده است. این در حالی است که آندرس اینیستا در سن 19 سالگی تنها 9 بازی انجام داده بود و فقط یک پاس گل داده بود و خبری از گلزنی نبود. از لحاظ قیمتی که سایت ترنسفرمارکت به این بازیکنان داده هم اگر بخواهیم مقایسه کنیم، می بینیم که پدری در سن 19 سالگی 80 میلیون یورو می ارزد در حالی که قیمت اینیستا در آن زمان تنها 6 میلیون یورو بود.

1470