ستاره بارسلونا شماره پیراهن خود را به پدری می‌دهد

ستاره بارسلونا شماره پیراهن خود را به پدری می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- فوق‌ستاره باتجربه بارسلونا درباره علاقه پدری به شماره 8 توضیح داد.

دنیل آلوز، ستاره برزیلی بارسلونا فاش کرد که آماده است تا پیراهن شماره 8 را در فصل آینده به پدری، هم تیمی خود در این باشگاه واگذار کند.

در حالی که مدافع تیم ملی برزیل در اولین حضور خود در کاتالونیا پیراهن شماره 2 را می پوشید، باتوجه به استفاده سرجینیو دِست از این شماره او پیراهن شماره 8 را انتخاب کرد.

در حالی که آلوز در حال حاضر پیراهن شماره 8 را بر تن می کند، پدری اخیرا تمایل خود را برای پوشیدن این پیراهن ابراز کرده است. این بازیکن 19 ساله اینیستا را به عنوان الگوی خود درنظر دارد و مایل است پیراهن هم‌شماره ستاره سابق بارسلونا را برتن کند.

مدافع راست باتجربه بارسلونا اکنون فاش کرده که پیش از این با مسئولان آبی‌اناری‌ها در مورد واگذاری پیراهن شماره 8 به پدری صحبت کرده‌است. دنی آلوز گفت: "در مصاحبه ای خواندم که او (پدری) گفت که شماره 8 را دوست دارد و من با افراد باشگاه صحبت کردم که اگر او بخواهد و من در باشگاه بمانم، فصل آینده می تواند این شماره را برتن کند. اگر هم من بروم، که او می‌تواند پس از من صاحب این شماره شود."

با این حال، آلوز بر مسئولیت سنگین دفاع از این پیراهن تایید کرد و گفت: " اگر او این شماره را را بخواهد، مال او خواهد بود. اما فقط یک ماموریت وجود دارد که ما باید به خوبی از آن دفاع کنیم، زیرا این پیراهن توسط بازیکنان بزرگی پوشیده شده‌است. بازیکنان بسیار خاص، مانند اینیستا یا هریستو (استویچکوف). افرادی که کارهای زیادی برای این باشگاه انجام داده‌اند."

9719