شباهت زیاد ستاره جوان بارسلونا با اینیستا

شباهت زیاد ستاره جوان بارسلونا با اینیستا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به تمجید از پدری گونزالس ستاره 19 ساله پرداخت و اذعان کرد که بازی او بسیار به آندرس اینیستا شباهت دارد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‎‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو از چهارچوب هفته بیست و ششم لالیگا در استادیوم نیوکمپ مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان آبی اناری‌ها با حساب چهار بر صفر به پیروزی رسیدند تا جایگاه‌شان در رده چهارم مستحکم شود. 

به نقل از سایت گل، پدری یکی از بازیکنانی بود که در این دیدار سخت و فیزیکی بسیار خوش درخشید و حالا کاتالان‌ها بالاتر از اتلتیکو مادرید، مدافع عنوان قهرمانی در جدول لالیگا قرار دارند. ژاوی پس از پایان بازی اذعان کرد که تحت تاثیر بازی بی نقص پدری قرار گرفته و حالا او را با اینیستا مقایسه می‌کند. 

"پدری خیلی مرا یاد آندرس اینیستا می‌اندازد. طوری که بازی‌ را می‌فهمد، بین خطوط حرکت می‌کند و به فضاهای خالی می‌رود. او بی نظیر است و من تاکنون استعدادهای درخشانی مثل پدری ندیده‌ام."

اینیستا در زمان حضورش در نیوکمپ، به همراه ژاوی هرناندز و سرخیو بوسکتس خط هافبک 3 نفره بی نظیری را تشکیل دادند. اینیستا به همراه غول‌های کاتالانی 30 جام معتبر کسب کرد تا نامش برای همیشه در تاریخ بارسلونا ثبت شود. 

4416