عکس؛ دنی آلوز با دمپایی در مراسم معارفه‌اش حاضر شد!

عکس؛ دنی آلوز با دمپایی در مراسم معارفه‌اش حاضر شد!

پایگاه خبری فوتبالی - بازگشت دنی آلوز به بارسلونا در سن 38 سالگی یکی از عجیب ترین اتفاقات روزهای اخیر فوتبال اروپا بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که گفته می شد که بارسلونا قرار است که با ژاوی خون تازه ای را وارد رگ هایش کند، جذب یک بازیکن 38 ساله که در آخرین سالهای فوتبالش است، خیلی ها را شوکه و متعجب کرد. آلوز در هر صورت به بارسا برگشت و حالا امید زیادی دارد تا در ترکیب بارسا بدرخشد و بتواند حتی شانس حضور در تیم ملی برزیل در جام جهانی قطر را هم به دست بیاورد.

دنی مطابق انتظار قرار بود که در روز چهارشنبه در بارسلونا معرفی شود اما به نظر می رسد که تیپ عجیب وی حتی مدیر صفحه توییتر بارسلونا را هم شوکه کرده است. در حقیقت دنی کت و شلوار پوشیده اما برای تکمیل تیپ خود به سراغ دمپایی رفته و به جای کفش مردانه و رسمی از دمپایی استفاده کرده است. نکته این جاست که در حال حاضر هوا کاملا سرد است و منطقی نیست که در فصل پاییز کسی دمپایی بپوشد. مدیر صفحه توییتر بارسلونا با شگفت زدگی از تیپ آلوز نوشته است:" خیلی ساده، دنی آلوز همیشگی!"

به نظر می رسد که دلیل تیپ عجیب آلوز نیز به خرافات برمی گردد. در حقیقت دنی در سال 2008 با صندل در بارسلونا معارفه شد و تصمیم گرفت که برای دوره دومش در بارسا نیز این کار را تکرار کند. دنی آلوز در مورد انتخاب دمپایی برای مراسم معارفه اش گفت:" با دمپایی آمدم... چون برخی چیزها ممکن است عوض شود و برخی دیگر نه."

4125