برای معارفه ژاوی هوادار بیشتری به نیوکمپ رفت یا دنی آلوز؟

برای معارفه ژاوی هوادار بیشتری به نیوکمپ رفت یا دنی آلوز؟

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته مراسم معارفه دنی آلوز در بارسلونا برگزار شد و بدین ترتیب این مدافع راست برزیلی اکنون دوران حضور خود را در بارسلونا بدین ترتیب آغاز خواهد کرد و هواداران بارسلونا منتظرند که ببینند این بازیکن کهنه کار در دومین دوره حضورش در بارسلونا چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا در مدت اخیر شاهد دو مراسم معارفه بوده است که یکی از آن ها مربوط به مراسم معارفه ژاوی هرناندز در بارسلونا و دیگری مربوط به مراسم معارفه دنی آلوز است که روز گذشته برگزار شد و طرفداران بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به اعضای جدید باشگاه خوشامد گفتند.

اما نکته جالبی که وجود دارد این است که تعداد هوادارانی که برای مراسم معارفه دنی آلوز به ورزشگاه نیوکمپ رفتند، بیشتر از هوادارانی است که برای مراسم معارفه ژاوی به این ورزشگاه رفتند. در حقیقت برای معارفه ژاوی 9422 بلیط در ورزشگاه نیوکمپ به فروش رسیده بود اما برای معارفه دنی آلوز تعداد 10378 بلیط به فروش رفت و بدین ترتیب هواداران بیشتری برای معارفه آلوز به نیوکمپ رفتند و همین قضیه می تواند نشان دهد که هواداران بارسلونا از آمدن دنی آلوز و بازگشت او به بارسا بیش از سرمربی شدن ژاوی در این تیم شگفت زده شدند!

1470