واکنش زلاتان به شکست تلخ تیمش در مقابل اسپانیا

واکنش زلاتان به شکست تلخ تیمش در مقابل اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیموویچ در مورد شکست اسپانیا مقابل سوئد در مرحله راهیابی به جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوئدی در پایان بازی گفت:" بازی بسیار خوبی داشتیم. یک اشتباه داشتیم. آنها یک شوت زدند و روی ریباند گل زدند. به طور کلی بازی خوبی بود. موقعیت های بهتری ازا سپانیا داشتیم. حیف شد که باختیم. مقابل چنین تیم هایی اگر یک موقعیت به حریف بدهی، گل می خوری. از این درس گرفتیم. همه ناراحت هستند اما باید مثبت نگر باشیم. بازی خوبی داشتیم. ببینیم که در مرحله پلی آف به چه تیمی می خوریم. هنوز خیلی مانده است. نمی دانم که آیا تا زمان پلی آف زنده خواهم بود یا نه!"

فورسبرگ دیگر بازیکن سوئد گفت:" مزخرف بود. دو موقعیت خیلیخ وب داشتیم. آنها توپ را داشتند اما بازی را به خوبی کنترل کردیم. می دانستیم که می توانیم چیزهای زیادی به آنها بدهیم اما روز خوب ما نبود. حس بدی داریم. داستان زندگی من در تیم ملی همین است. توپ نمی خواهد وارد دروازه شود."

سوئد در گروه دوم در مرحله راهیابی به جام جهانی در رده دوم قرار گرفت و حالا باید منتظر مشخص شدن رقیبش در مرحله پلی آف باشد. اگر سوئد می توانست اسپانیا را شکست بدهد، مستقیما به مرحله نهایی جام جهانی صعود می کرد.

4125