حرکت زشتی که باعث محرومیت یک جلسه‌ای زلاتان شد(عکس)

حرکت زشتی که باعث محرومیت یک جلسه‌ای زلاتان شد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رفتار خشونت آمیز و زشت ایبراهیموویچ در مقابل آزپیلیکوئتا در آخرین دقایق بازی اسپانیا و سوئد با تنبیه مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که داور ویدیویی در ابتدا این صحنه را مورد بررسی قرار نداد، مهاجم سوئدی در این صحنه ضربه محکمی را به شانه مدافع تیم ملی اسپانیا داد. در حقیقت ماکلی داور بازی در گزارش خود نوشته است که در این صحنه به زلاتان کارت زرد داده و بدین ترتیب ایبرا اولین بازی مرحله پلی آف را از دست خواهد داد.

در حقیقت این صحنه خیلی سریع رخ داد و در تصاویر تلویزیونی تکرار آن یا کارت زردی که به ایبرا نشان داده شد، پخش نشد و تردیدهای زیادی وجود داشت که آیا زلاتان در این صحنه کارت زرد گرفته است یا نه. با این وجود در گزارش داوری بازی که توسط یوفا منتشر شده،  تایید شده که زلاتان در دقیقه 93 به خاطر خطایش روی آزپیلیکوئتا کارت زرد گرفته است.

در این صحنه توپ در جریان بازی نبود و ایبرا حرکت زشتی انجام داد. مهاجم سوئدی از شکست تیمش در این بازی خوشحال نبود چرا که سوئد شانس صعود مستقیم به جام جهانی را از دست داد و راهی پلی آف شد.  ایبرا به علت محرومیت قطعا اولین بازی پلی آف راهیابی به جام جهانی در ماه مارس را از دست می دهد که نبودش ممکن است که کار را برای سوئد در این بازی، سخت تر کند.

4125