اظهار نظر عجیب زلاتان ابراهیموویچ پس از قهرمانی با میلان در سری آ

اظهار نظر عجیب زلاتان ابراهیموویچ پس از قهرمانی با میلان در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان ادعا کرد که در شش ماه گذشته از مصدومیت رباط صلیبی رنج می‌برده و تقریبا بدون رباط برای روسونری بازی کرده است. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته میلان موفق شد با هدایت استفانو پیولی برای نوزدهمین بار در تاریخ، قهرمان سری آ شود و بالاتر از رقیب همشهری خود، اینتر اسکودتو را بالای سر ببرد. بعد از قهرمانی میلان، این باشگاه رسماً اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ این هفته برای جراحی زانوی خود زیر تیغ پزشکان خواهد رفت. 

به نقل از سایت آ اس، حالا این ستاره سوئدی سابق تیم‌های منچستریونایتد، اینتر، یوونتوس، بارسلونا و آژاکس در این باره در شبکه‌های مجازی نوشت: "در شش ماه گذشته بدون ACL (رباط صلیبی) در زانوی چپم بازی کردم. زانوی من در شش ماه بسیار متورم شده بودم. من در این 6 ماه فقط 10 بار توانستم با تیم تمرین کنم و در طول این مدت بیش از 20 به من آمپول تزریق کردند. یک بار در هفته زانوی مرا خالی می‌کردند و هرروز به من مسکن می‌دادند. در این 6 ماه به ندرت توانستم خواب راحتی داشته باشم به خاطر این درد. هیچ وقت به این اندازه در زمین و خارج از آن درد نکشیده بودم."

"در ذهنم فقط یک هدف وجود داشت و آن‌هم قهرمان کردن هم تیمی‌هایم در سری آ بود. حالا یک جام جدید دارم و به زودی رباط صلیبی‌ام خوب خواهد شد."

4416