زلاتان: خوشتیپ‌تر از قبل هستم و ذهنم جوان‎‌تر شده!

زلاتان: خوشتیپ‌تر از قبل هستم و ذهنم جوان‎‌تر شده!

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم میلان در بازگشت به تیم ملی سوئد در مورد بازیهای حساس تیمش صحبت کرد. سوئد اگر بتواند دو بازی بعدی خود را ببرد می تواند به عنوان تیم صدرنشین به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند آن هم در حالی که بازی حساسی مقابل اسپانیا پیش رویشان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، زلاتان در بازگشت به تیم ملی کشورش در کنفرانس مطوبعاتی شرکت کرد و گفت:" در آخرین ایستگاه برای رسیدن به همان جایی هستیم که می خواهیم باشیم. اما با اعتماد به خودمان مطمئنم که همه چیز خوب پیش می رود. فعلا فقط به بازی با گرجستان فکر می کنیم چون باید بازی به بازی حرکت کنیم. من در این جا هستم چرا که می خواهم یکی از اعضای تیم باشم. اگر سرمربی خواهد در هر دو بازی حضور داشته باشم، قطعا بازی می کنم. اگر بخواهد که فقط در یکی بازی کنم هم مشکلی نیست. همه چیز به نظر مربی بستگی دارد."

زلاتان در ماه مارس پس از پنج سال به تیم ملی سوئد برگشته بود اما مصدومیت مانع از آن شد که در یورو و بازیهای اخیر حضور دشاته باشد. وی افزود:" خوب است که بالاخره در این جا هستم. خوشحالم که می توانم بازی کنم و به تیم کمک کنم.  برنامه ام این است که تا زمانی که می توانم، بازی کنم. هر لحظه بدنم را بهتر می شناسم. پیرتر شده ام اما ذهنم جوان تر است و خوشتیپ تر هستم. هر روز انگیزه های جدیدی دارم."

4125