واکنش مربی میلان به 5 سال نبردن دربی به‌عنوان میزبان/ پیولی شانس برد کدام تیم را بیشتر می‌داند؟

واکنش مربی میلان به 5 سال نبردن دربی به‌عنوان میزبان/ پیولی شانس برد کدام تیم را بیشتر می‌داند؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در آستانه‌ی برگزاری دربی حساس امشب شهر میلان، ضمن برشمردن ویژگی های بارز حریف همشهری، نسبت به این موضوع که میلان 5 سال است به عنوان میزبان برنده‌ی دربی دلامادونینا نبوده، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، امشب در مهم ترین دیدار هفته دوازدهم سری آ ایتالیا، شاگردان استفانو پیولی به مصاف اینتر خواهند رفت. سرمربی میلان در آستانه‌ی برگزاری مسابقه‌ی حساس امشب، به تشریح خصوصیات حریف همشهری خود پرداخت و البته نسبت به یک موضوع خاص نیز واکنش نشان داد. بخشی از مهم ترین صحبت های سرمربی میلان را در ادامه می خوانید:

در رابطه با دربی و ابراهیموویچ:

"دربی همیشه دربی است؛ یک بازی تاریخی. مهم ترین چیز، حضور در این دیدار و سپس پیروزی است. زلاتان یک پدیده است، او به این روند خوبش ادامه می دهد تا هر کاری که بخواهد، انجام بدهد. او خوب است و شرایط مناسبی دارد. زلاتان برابر رم عملکردی فوق العاده داشته و مانند دیگر هم تیمی هایش با انگیزه است."

اینتر چه ویژگی هایی دارد که شما ندارید؟

"اینتر مدعی کسب اسکودتو است، چرا که آن ها فصل قبل با قرار گرفتن در رده‌ی نخست جدول، به کارشان پایان دادند و می دانند که چطور باید به پیروزی ادامه بدهند. ما هم خوبیم ولی فصل طولانی است و واضح است که آن ها تیم بسیار قوی و متراکمی هستند."

سرمربی روسونری نسبت به این موضوع که میلان پنج سال است که به عنوان میزبان برنده‌ی دربی دلامادونینا نبوده، واکنش جالبی نشان داد:

"ما برای هر بازی به گونه ای آماده می شویم که آن را ببریم. توجه ما قطعا بر روی پیروز شدن است. ما هنوز در شروع فصل هستیم و این دیدار نمی تواند بر روی رده‌ی نهایی ما در جدول سری آ سرنوشت ساز باشد. این بازی، بازی بسیار مهمی برای فضای میلان و هوادارانمان است اما تا همین حد و نه بیشتر. ما نمی توانیم از همین حالا به دوردست ها نگاه کنیم."

کدام تیم شانس پیروزی بیشتری دارد؟

"بر این باورم که در این بازی ها هیچ تیمی شانس بالاتری ندارد و رده بندی هر دو تیم در جدول اهمیتی ندارد. در دربی ما بازی را صفر صفر شروع می کنیم و ورزشگاهی داریم که با حمایت هواداران، ما را به جلو هدایت می کند تا یک بازی منسجم داشته باشیم."

9404