دربی دلامادونینا برنده‌ای نداشت/ زور دو تیم شهر میلان به هم نرسید

دربی دلامادونینا برنده‌ای نداشت/ زور دو تیم شهر میلان به هم نرسید

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار دو تیم میلان و اینتر با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و بدین ترتیب فاصله 7 امتیازی دو تیم در جدول حفظ شد. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین دیدار از هفته دوازدهم سری‌آ ایتالیا، دو تیم میلان و اینتر از ساعت 23:15 یک شنبه شب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. 

در نیمه اول اینتر توانست خیلی سریع در دقیقه 11 صاحب یک ضربه پنالتی شود و هاکان چالهان‌اوغلو، هافبک ترک فصل گذشته روسونری، دروازه این تیم را باز کرد. تنها شش دقیقه پس از این گل، استفان دی‌فرای مدافع هلندی نراتزوری، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا همه چیز برابر شود. اتفاقات نیمه اول هنوز ادامه داشت و در دقیقه 27 یک بار دیگر اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما این بار لوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی پشت توپ قرار گرفت، اما این دفعه دروازه‌بان میلان اجازه باز شدن دروازه‌اش را برای بار دوم نداد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد. 

در نیمه دوم اینتر تیم برتر زمین بود و از همان ابتدای نیمه کار را هجومی آغاز کرد. آن‌ها چند دفعه توانستند دروازه میلان را تهدید کنند اما راه به جایی نبردند. در 10 دقیقه پایانی بازی، میلان توانست حملات زهرداری روی دروازه سمیر هندانوویچ طراحی کنند، اما این حملات نیز بی نتیجه ماند تا در پایان، دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دهند. 

4416