ترکیب میلان و اینتر برای دربی دلامادونینا اعلام شد

ترکیب میلان و اینتر برای دربی دلامادونینا اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی – ترکیب ۲ تیم میلان و اینتر برای دیدار حساس امروز اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، ۲ تیم میلان و اینتر امروز در چهارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف هم می‌روند. این دیدار از آن جایی حساس شده که هر ۲ تیم شانس اول قهرمانی هستند و با اختلاف یک امتیاز در صدر (اینتر اول و میلان دوم) قرار گرفته‌اند.

بازی امروز به میزبانی میلان برگزار می‌شود و این تیم برای قرار گرفتن در صدر به پیروزی نیاز دارد زیر میلانی‌ها هفته آینه هم دیدار سختی با رم رده سومی دارند.

ترکیب میلانی‌های به شرح زیر است:
دوناروما – کالابریا – سیمون کیائر – السیو رومانیولی – تئو هرناندز – فرانک کسیه – ساندرو تونالی – سالماکرز – چالهانغلو – آنته ربیچ – زلاتان ابراهیموویچ

اینتر امروز به یک تساوی هم می‌تواند به صدرنشینی‌اش ادامه دهد اما با یک برد می‌تواند اختلاف امتیاز خوبی با تیم دوم جدول یعنی میلان ایجاد کند. ترکیب اینتری‌ها به شرح زیر است:
هندانوویچ – اشکرینیار – اشرف حکیمی – استفان دی‌فرای – باستونی – نیکولا بارلا – مارسلو بروزوویچ - کریستین اریکسن – ایوان پریشیچ – روملو لوکاکو – لوتارو مارتینز

آخرین دیدار ۲ تیم در چهارچوب جام جذفی برگزار شد و اینتر توانست در آن برنده شود و انتقام آخرین شکست خود مقابل قرمز و مشکی پوشان میلانی را بگیرد زیرا آخرین بازی ۲ تیم در سری آ با پیروزی ۲-۱ میلان به پایان رسید.

1101